18 Ocak 2017 Çarşamba

Yazışal Şeyler

         
         Bir süredir biraz daha vaktim bol. Bu sebeple arada da olsa bir şeyler karalamaya çalışıyorum. Yazmaya çalıştığım bir kitap var mesela. Nedir, nasıl olur bilemiyorum ama yayınlanmasını istiyorum. Aynı zamanda da her gün düzenli yazmak ve içimdekilerden kurtulmak da istiyorum. Zaten benim için yazmak atmak demek. İçimden atmak.
         Aslında kendimi gaza getirip her gün yarım saat yazacağım diye bir cümle kurmuştum ama sor bana hiç yazdın mı diye. Tabii ki hayır. Oysa ortam müsait yani. Ama işte… Anla sen buradan ne kadar tembel olduğumu.

         İnşallah en yakın zamanda yazmaya başlayabilirim. 

4 yorum:

Handan dedi ki...

İnşallah başlayabilirsin. Bir başlasan devamı gelir aslında :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Ah işte bir başlasam @Handan.

Kitap Eylemi dedi ki...

haydi bakalım merakla bekliyorum , ama imzasız okumam , ilk imzalısı olmasa bile :D illa imzalı olsun derim :D

Elif Ayvaz dedi ki...

@kitapeylemi, ay bir bitse de basılsa imzalayıp yollarım, n'olacak. :))