13 Ocak 2017 Cuma

Jeolousy Incarnate

         


         Merhabalar;
         Ne zamandır Kore dizisi yazmıyordum. Bu diziyi bitireli çok zaman oldu ama yine de yazayım dedim.


         Açıkçası konusunu okuyunca çok ilgimi çekmemişti ama sevdiğim oyuncular başrolde diye izlemeye başladım ve sonuç: sevdim. :)
         Kong Hyo Jin, Pyo Na Ri rolünde. Bir kanalda hava durumu sunucusu olarak çalışıyor ama haber spikeri olmak istiyor.
         Cho Jung Seok ise Lee Hwa Shin rolünde. Pyo Na Ri ile aynı kanalda çalışıyor ama o ailevi sebeplerden başka bir yerde çalışıyor. Sonra dönme kararı alıyor. Bir de bu adam her rolünde mi karizma olur. :)


         Pyo Na Ri ile Lee Hwa Shin arasında sürekli bir kaçma kovalama olayı var. Bir de ikinci oğlan var ama ben onu hiç sevmiyorum. İkisini birbirine bağlayan bir de meme kanseri olayı var ki bence dizinin mesajı açısından çok iyiydi. Hatta ilk defa böyle sağlık konusunda sosyal mesajı olan diziye denk geldim.
         Komik sahneleri de boldu bence.







         Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: