16 Ocak 2017 Pazartesi

Neutrogena Liquid Yüz Yıkama Jeli


         Merhabalar;
         Bugün yine bir yüz yıkama jeli ile buradayım. Bu ay içinde bir de Bioderma’nın yüz yıkama jelini yazmıştım. Ondan sonra en sevdiğim yüz yıkama jeli budur artık.
         En çok sevdiğim özelliği ise kokusuz olması. Koku beni bir üründe en rahatsız eden özellik. Bunda hiç öyle bir sorun yaşamıyorsunuz. Yapısı ne çok katı ne de çok sıvı. Bu özelliğini de çok seviyorum. Bence temizlemesi ve köpürmesi de yeterli.
         Bir süredir kullandığım ürünlerde sadeleşmeye çalışıyorum. Ben artık yüz yıkama jeli sorunumu oturttuğumu düşünüyorum. Benim için artık bu ürün on numaradır. Eğer biraz daha dermakozmetik bir ürün istersem Bioderma kullanacağım. Dönüşümlü kullanırsam etkisini kaybetmezler diye düşünüyorum.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Buradaki herkese DR WALE'in kaderimi nasıl değiştirdiğini anlatmak istiyorum. Neredeyse on beş yıldır bir otomobil şirketinde pazarlamacı olarak çalışıyordum ve belirli bir meslektaşım ev satın alırken faturalarımı ödemek için zar zor komisyon aldım. Onun hakkında kafam karıştı çünkü herkes onun ne kadar komisyon aldığını kıskanıyordu. Neyin yanlış olduğunu anlamadım çünkü işimde iyiydim ve yaptığı ekstra onu farklı kılan hiçbir şey yoktu ve neredeyse beş yıl boyunca ona kendimi ifade etme cesaretini toplayamadım. Bir gün beni gezdirirken ona bazı ipuçları vermesi için yalvardım ve ondan bir şeyler öğrenmeyi tercih ettim ama o işte daha iyi olduğumu söyledi ve bu da kafamı daha da karıştırdı çünkü belli ki o daha iyiydi. Birçok konuşmadan sonra, kendisine iyi şanslar büyüsü yapan DR WALE hakkında bilgi verdi ve bu onu istisnai yapan şeydi. Bana onun bağlantısını verdi ve onunla konuşmamı ve benden ne yapmamı isterse onu yapmamı istedi. Yedi ay oldu ve ilk evimi yeni aldım ve ikiz kızlarımı üniversiteye gönderecek kadar para biriktirdim. Paramparça ve evsizdim ve bu kadar yakında bir evim olacağını asla hayal edemezdim. Teşekkürler DR WALE. Ondan yardım isteyin ve izniyle doğrudan iletişim numarasını WhatsApp / Viber : +2347054019402 VEYA E-posta : drwalespellhome@gmail.com bırakıyorum