5 Ocak 2017 Perşembe

Bioderma Sebium Foaming Jel

         


         Merhabalar;
         Bugün sizlere Bioderma’nın karma ve yağlı ciltler için çıkarttığı yüz yıkama jelinden bahsedeceğim.
         Çok uzun zamandır denemek istediğim bir ürün olmasına rağmen gerek elimde olan yüz yıkama jelleri yüzünden gerek fiyatı yüzünden uzunca bir süre indirim kovaladım.
         Çevremdeki eczanelerde gözüme çarpmadığı için eczane fiyatını bilmiyorum ama ben yanlış hatırlamıyorsam ikili set halinde 50 tlye aldım.
         Kokusunun neredeyse yok denecek kadar az olmasını çok seviyorum çünkü kokulu ürünlerle pek anlaşamıyorum. Yapısı ne çok sıvı ne de çok katı. Bir pompa tüm yüzünüze yetiyor, güzel de köpürüyor.
         Yüzümü yıkadıktan sonra germedi ve bir ferahlık hissi verdi.
         Yaz başlangıcından beri severek kullanıyorum.


         Yazın gözümde bir iltihaplanma olmuştu. Doktora gittiğimde gözümü bebek şampuanı ile yıkamamı söylemişti doktor. Ben bu üründen bahsedince bununda aynı işlevi göreceğini söylemişti. O zamandan beri de gözümü de yıkıyorum. Biraz dikkat ederseniz gözünüze kaçmaz. Kaçarsa yakar haliyle. Gerçi ben hiç öyle bir şey yaşamadım.
         Bir de yazın bir sivilce tedavisi gördüm. (Üçüncü kez) O zaman da doktorum bu ürünün iyi olduğunu söylemişti. Yine ürün değiştirmeden bu ürünle devam etmiştim.
Benim birinci şişem bitti şimdi ikinci şişesine geçeceğim. Bitenler yazımda da yazmıştım zaten.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: