23 Ocak 2017 Pazartesi

Beauty Formulas Exfoliating Facial Scrub

         


         Merhabalar;
         Bugün bir yüz ürünü ile karşınızdayım. 
         Sivilce problemi olan bir cildim var. Üç kez de sivilce tedavisi görmeme rağmen sorunum tekrarlamaya devam ediyor. Normalde sivilceli ciltlere peeling, scrub işlevi gören ürünler önerilmese de ben haftada bir kez falan bu işlemi uygulama gereği duyuyorum. Sonuçta cildin kendini yenilemesi gerekiyor. Sivilcelerim çok olduğu zaman kullanmıyorum ya da ihtiyacım varsa sivilceli bölgeye uygulamıyorum.
         Ürüne gelecek olursam bu ürün tamamiyle portakal marmeladı gibi. Kokusu da portakal gibi zaten. İçinde şeker gibi yumuşak tanecikler var ve cildinize sürdüğünüzde sert hissetmiyorsunuz. Ovuşturmaya başlayınca da tanecikler erimeye başlıyor. Temizlediğini düşünüyorum ama ben kırk yılda bir makyaj yapan biriyim. Onu da belirteyim.
         Bu ürünle ilgili sevmediğim şey kullanmaya ilk başladığım zamanlarda bana hissettirdikleri oldu: Üniversite birinci sınıfı bitirdiğim yaz bir otelin mutfağında kahvaltıcı olarak bir çalışma deneyimim olmuştu. Kahvaltı da reçel de olur haliyle. Reçelleri koyduğumuz cam kaseler vardı ve her sabah kahvaltı büfesini açmadan onları yeniden doldurmak gerekiyordu. (Kahvaltıcılar gece çalışır ve bizimki açık büfeydi, her gün yaklaşık 750-1000 kişi kahvaltıya iniyordu.) Birkaç çeşit reçel doldurduktan sonra sıra portakal reçeline geldi tabii. Reçellerin de kovaları yanlış hatırlamıyorsam 20 ya da 25 litrelik kovalar. E ben de ufacık kızım. Ağır geliyor haliyle. Elimden bir kaydı kova ve sonuç: yer gök portakal reçeli oldu. Sağolsun az küfürle stevart arkadaşlar temizlediler ama bir hafta boyunca neyi kaldırsak altından az biraz reçel çıkıyordu ve ben portakal reçelinden iğrendim resmen. Yıllarca da yiyemedim. Şimdi yeni yeni yiyorum diyebilirim. :)) İşte bu ürün de ilk zamanlar bana hep portakal reçelini ve o anımı hatırlatıyordu ama sonradan alıştım. :)
          Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?


         7. soru ile devam ediyorum:
         7- Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?

         Kuş olurdum muhtemelen. Kuşları çok severim. Özellikle de kırlangıçları. Ama mitolojik oldukları için güvercin ve tavus kuşlarını da çok severim.


         

Hiç yorum yok: