28 Ocak 2017 Cumartesi

Hastaydı

         
         Hastaydı, bir türlü geçmiyordu. Kitap bile okuyamıyordu ama olsundu. Yazmak istediği bir sürü yazı vardı ama hali yoktu. Bari çelıncı yazıp gideydi:
         12- Son 10 yılda hayatında neler değişti?
         İşte bir zor soru daha.
         Liseyi bitireli 8 yıl olmuş. 9. Yılıma girdim. Bu demek oluyor ki Gülşah hayatıma gireli 13 yıl olmuş. :) 25 ve katlarında kutlama yapma niyetimdeyim. :)
         Son 7 senedir bir sürü işte çalışmışım. Kendi paramı kazanmayı seviyorum. Edindiğim tecrübeleri de.
         Liseden mezun olduktan sonra çalışmaya başladığım matbaada mutsuz olduğumu fark edip “Ben üniversite okuyacağım!” deyip her şeyi bırakıp bir dershaneye kayıt yaptırdım. (Açıköğretimden İşletme okuyordum o zamanlar, daha sonra devam ettiremeyip o bölümü yarım bıraktım.) Bir yıllık bir hazırlanma evresinden sonra mezun olduğum bölümü kazandım. Seyahat İşletmeciliği ve Turist Rehberliği. Özellikle ilk yılı olmak üzere 2 yılını zor geçirmiş olsam da bir şekilde uzatmadan o 5 yılı bitirdim.
         Bu arada 2012 Haziranında hayatıma Ali girdi. Yani Ali’yi 2008’den beri falan tanıyor olsam da sevgili olmamız 2012’yi buldu. O günden beri de yanımda. :)
         Üniversiteyle birlikte hayatıma giren Japoncayı hala öğrenmeye devam ediyorum. Biliyorum zor bir dil ve zorlu bir süreç. Ama olsun, ben seviyorum.
         Çok istediğim Osmanlıcayı öğrendim.
         Güzel arkadaşlar biriktirdiğimi düşünüyorum.
         Sevmediklerimi, beni aşağı çektiğini düşündüğüm insanları hayatımdan çıkardım.
         Sinirimi kontrol etmeyi hala tam olarak öğrenemedim.
         Son 7 yıldır ailemden uzakta yalnız yaşıyorum.

         Bu kadar sanırım. :)

4 yorum:

Handan dedi ki...

Geçmiş olsun.

Ne güzel şeyler başarmışsın :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim @Handan. :)

Harun Aktaş dedi ki...


bir röportaj yapmak için gerekli malzemeler ve yaşanmışlıklar birikmiş demek ki...

başarılar. burada gördüğüme sevindim.

Elif Ayvaz dedi ki...

@Harunaktaş, ben de gördüğüme sevindim.
Röportaj? Neden olmasın? :))