2 Ocak 2017 Pazartesi

Mezun Olmadan Önce Yapılacaklar Listesi

         


         Merhaba;
         Çok eskiden, yani öğrenciyken şöyle bir listem vardı ve listenin aslında 29.08.2015 tarihinde güncellenmiş olması gerekiyordu. Ama o kadar kayıp zamanlar yaşadım ki listeyi bugün güncelleyip sonlandırıyorum.
1-        Romanını bitir. (Bu maddeyi daha önce hangi kafayla çizdiğimi bilmiyorum ama bence bitmedi. O yüzden çizgiyi kaldırıyorum.)
2-   Kitaplığındaki okunmayı bekleyen tüm kitapları oku. (Okunacak kitaplar sürekli yenileri eklendiği için asla bitmiyor.)
3-   En az bir dil daha öğren. (3 tane de olabilir tabii. ;) )
4-   İzlemek için not aldığın dizileri izle.
5-   Daha az alışveriş yap.
6-   Hedeflediğin kiloya düş!
7-   Sosyal sorumluluk projelerinde yer al. (Güzel projelerde yer aldığımı düşünüyorum.)
8-   Ağaç dik. (Ağaç değil, fidan olacak o. Ege’nin birkaç yerinde bir sürü fidanım oldu.)
9-   Türkiye turunu tamamla. (Türkiye turumu tamamladım. Çok da güzeldi, iyiydi.)
10-Yoga yapmayı öğren. (Umarım bir gün öğreneceğim.)
11-İngilizceyi anadilin gibi konuş. (Anadilim gibi konuşabildiğimi düşünmüyorum ama konuşmada da yazmada da hiçbir sıkıntım yok, şükür.)
12-Okulda alacağın Japonca eğitiminin bir saniyesini bile boşa harcama ve iyi değerlendir. Okul biteli çok oldu. Okulda bu fırsatı çok iyi değerlendirebildiğimi düşünmüyorum. Ama Japonca kursuna gidiyorum ve çalışmaya devam ediyorum.)
13-Şekeri tamamıyla hayatından çıkar.
14-Yeniden fotoğraf çekmeye başla.
15-İspanyolca konuşulan bir ülkeye git. (Erasmusla bile olabilir.) (Gidemedi.)
16-Yeniden koşmaya başla. (Bir ara başlamıştım, sonra yine bıraktım. Şimdi üşeniyorum.)
17-Livemocha olayını ilerlet. (Bir zamanlar çok aktiftim burada ve çok da faydasını gördüm. Sonra uzunca bir süre kullanmadım. Yeniden baktığımda ücretli olmuştu. Devam etmedim.)
18-Ehliyet al. (Alamadı.)
19-Yeni, kocaman bir kitaplık al. (Kuşadası’ndaki evimde vardı kocaman kitaplık. İzmir’deki evimdeki küçük geliyor.
20-Üniversiteden mezun ol. :) (Oldum, şükür.)

Liste böyleydi. Güncelleme konusunda çok gecikti. Geçenlerde 30 olmadan yapılacaklar listesi yaparken yeniden aklıma düştü, yalan yok. Bunu sonlandırayım dedim ben de.
En kısa zamanda 30 olmadan yapılacak listemi de yayınlayacağım. :)


Hiç yorum yok: