1 Ocak 2017 Pazar

İlk Gün

         


         Yılın ilk gününden merhaba.
         Kara haberlerle güne başladık yine. Böyle konularda bir şey söyleyemiyorum. Üzgünüm. Her şey cahilliğimizden. Katiller içimizde! Hayatını kaybeden canlara Allah’tan rahmet, ailelerine-sevdiklerine de baş sağlığı diliyorum. Allah hepimizi affetsin. Sustukça daha çok öldürüleceğiz.
         Her yıl yaptığım bir önceki yılın okuma listesini bu yıl yapmayacağım. 50 kitap hedefi koyup 30-35 kitap arası okudum sanırım. Saymadım-yazmadım pek.
         2016 benim için geçiş yılı gibi bir şey oldu. Pek iç açıcı değildi açıkçası. Pek mutlu, huzurlu değildim. Ülke gündemi hep karanlıktı. Bu karanlık hep içimi acıttı, kararttı. Yani demem o ki 2016 yılından elimde tek kalan şey, kendim için yaptığım en iyi şeylerden biri olan Japonca kursum oldu. Gerisi faso fiso. Oradan oraya savrulmakla geçti.
         2017 içim çok planım, hedefim var.

         Goodreadsa okuma hedefim olarak 75 girdim. İnşallah tamamlayabilirim bu kez. Hala okumakta olduğum Tutunamayanlar biter ise her şey daha güzel olacak ama bitmiyor kitap. :)

Hiç yorum yok: