2 Şubat 2017 Perşembe

Patlasın Konfetiler!

         


         Patlasın anacım konfetiler ya da ne varsa. Çok mutluyum bir çelıncın sonuna gelebildiğim için. Çünkü bloglarda, sayfalarda etkinlikler olur ama ben hiç devam ettiremediğim için ya katılmam ya da devamını getiremem. Ama bu kez başardım. Kendimle gurur duyuyorum. :)
         İtiraf ediyorum ki zaman zaman soruları cevaplamakta zorlandım ama güç bela sonuna gelebildim.
         Çelıncın son sorusuna gelecek olursak:
         17- 2017’de olmasını çok istediğin bir şey:
         Kokartımı alabilmek.
         Seyahat İşletmeciliği ve Turist Rehberliği mezunuyum. Turist rehberi olabilmek için bazı şartlar var. Bunlardan ilki turist rehberliği bölümünü bitirebilmek. Bir diğer şart ise Türkiye turunu yapmak. Gerçi artık bölgesel rehberlik diye bir şey de var. Her neyse işte çalışmak istediğin alanı tanımak adına eğitim turunu tamamlamak diyelim. Son aşama ise kokart almak. Bunun için de ya TUREB’in sınavından geçmek gerek ya da YDS’den 75 puan almak. Ben Japonca turist rehberi olmak istiyorum. O yüzden de Japonca sınavını geçmem gerekiyor. Yani bu yıl artık şu sınava girip geçmek ve o kokartı almak istiyorum. Amin.
         Not: Bir de o çok sevgili (!) bakanımızın dediği gibi öğretmenler falan turist rehberliği yapamaz. Ben nasıl ki formasyon almadan öğretmenlik yapamıyorsam başkaları da turist rehberliği bölümünü okumadan turist rehberi olamaz!
         Sosyal mesajımı da verdiğime göre gidiyorum.

         Görsel gogıldan. 

Hiç yorum yok: