7 Şubat 2017 Salı

Arko Nem Nemlendirici Bakım Kremi

         


         Merhabalar,
         Gratis’in yazın yaptığı bir indirim vardı. Şimdi ne indirimi olduğunu hatırlamıyorum ama bir sürü nemlendirici almıştım önümüz kış ve ben nasılsa hepsini kullanırım diyerek.
         Normalde Arko’nun kremlerine karşı bir önyargım vardır. Hele ki çocukluğumuzda kullandığımız o klasik, yağlı versiyon var ya hah işte onun hem yapısından hem de kokusundan nefret ediyorum. Öyle yağlı başka bir krem daha görmedim ben. Bu da öyle çıkar diye korksam da yine de almaktan geri duramadım.
         Ambalajında inci özleri ve cotton ibareleri de yazdığından cesaret geldi herhalde bana. Neyse ki kokusu korkunç değil hatta sevdiğimi bile söyleyebilirim. Çok baskın olmayan hoş bir kokusu var.


         Yapısı da o klasik versiyondaki gibi yağlı değil, kolayca emiliyor.
         Sürekli el kremi bitirdiğimden salonda koltuğun yanına koydum, gelip geçtikçe sürüyorum ellerime.
         Bana göre bu ürünün tek bir eksi yanı var o da nem vermesinin çok kalıcı olmaması. Yani ellerinizi yıkadıktan bir süre sonra yine o kuruluk hissi geri geliyor.

         Siz bu ürünü denediniz mi? denediyseniz memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: