21 Şubat 2017 Salı

Çocukluk Kahramanı

        
         Hastalık hala beni hırpalasa da yıkılmadım, ayaktayım. Dördüncü günde dördüncü soruyla devam ediyoruz.
         4- Çocukluk kahramanın kimdir?
         Çok küçükken Susam Sokağı’ndaki Edi ile Büdü’ye ve Kurabiye Canavarına bayılırdım.
         Heidi’yi çok severdim. Tüm kitaplarını okudum sonra yıllarca. Heidi’nin yaşadığı yerleri bizim köye benzetirdim bir de küçükken. Çok severim hala öyle yerleri, ulu ağaçları.
         Son olarak da Teyzemin kızını yazayım. Kendisine bayılırdım küçükken. Aramızda 10 yaş olmasına rağmen o zamanlarda da şimdilerde de aramızdaki bağ hiç kopmadı gerçi. Ben tabii o zamanlar küçüğüm, okula falan da gitmiyorum galiba; o böyle bir gelir. Allah’ım bana nasıl havalı gelirdi. Esmer ve kıvırcık saçlıdır kendisi. Bir de o zamanlar çok güzel makyajlar yapardı. Lila renk ruj modaydı galiba. Onu hatırlıyorum. Çok yakışırdı ona. Ben de saçımı hep onun gibi kıvırcık olsun istemişimdir ama inadına pırasa gibi düzdür. :)
         Bir de tüm turist rehberlerinin ve benim gibi rehber adaylarının Dünya Rehberler Günü’nü kutluyorum. Aynı zamanda bugün Dünya Anadil Günü de. Türkçemizi daha güzel kullanabilmek dileğiyle. 

Hiç yorum yok: