9 Şubat 2017 Perşembe

Gidiyorum

         


         Ay çok bunaldım, hatta geldiler bana. Zaten üç kuruşluk yaşam sevincim var o da yitti gitti. Yarın Balıkesir’e gidiyorum, bir dolaşıp geleyim.
         Yolculuk yapmayı, otogarları falan çok seviyorum. Havaalanları da diyebilirdim ama hepi topu iki kez uçakla seyahatim oldu. Birinde İstanbul’a birinde de Ankara’ya gittim. O yüzden çok fazla tecrübem yok. Zaten bir sürü güvenlikten geçmekten de çok hoşlanmıyorum. Yok montunu çıkar, yok botunu çıkar, bilgisayarın ayrı geçsin, suyunu bırak, bilmem ne… Çok yorucu geliyor bana.
         Üniversitedeyken sık seyahat ederdim. Hele ki hazırlık okurken Pamukkale’nin çok güzel kampanyaları oluyordu. İşte bir bilet alana dönüşü 1 tl falan. Çok uyguna geliyordu o zaman. Her hafta sonu bir yerlerdeydim o zaman.
         Aslında trenle de seyahat etmek çok zevkli ama denk gelmiyor bir türlü. Mesela Doğu Ekspresi ile Kars’a gitmek istiyorum. Sonra Kurtalan Ekspres de var. Trenle hiç o kadar uzun yolculuk yapmadım zaten. Çok güzel anılar biriktirileceğine eminim.

         Ali, Ocak ayında Doğu Ekspresi ile Kars’a gitmeyi planlamıştı arkadaşı ile birlikte. Bu olaydan birkaç gün önce de ben ona “Keşke gitsek…” falan dediğimden başta ben de geleceğim diye cızlasam da sonradan onların erkek erkeğe gitmesi daha uygun diye vazgeçmiştim. Zaten ya yanımıza birini almak gerekecekti ya da iki ayrı vagon falan. Bir de ben varken çok rahat olamazlar diye düşündüm, vazgeçtim. İyi ayrı çift olsaydık tamamdı da o da mümkün değildi. Çıkıntılık yapmayayım diye çekildim aradan. Ama onlar da gidemediler zaten. Bilet bulamadılar bir türlü istedikleri tarihlere. Sonradan öğrendiğime göre ise daha aylar öncesinden acentalar alıyormuş ara tatile denk gelen biletleri. Kısmet değilmiş dedik, geçtik.

Hiç yorum yok: