5 Şubat 2017 Pazar

Kitap Okuma Işığı

        


         Merhabalar;
         Size elimdeki kitap okuma ışıklarından bahsetmek istiyorum. Gerçi ışık mı denir onu da bilemedim.


         Şu aparatı Kuşadası’nda 1. sınıfı okurken almıştım milyoncu gibi bir dükkandan. Sanırım fiyatı 1,5 tl falandı. 6 yıldır kullanıyorum demek oluyor bu da. Sanırım içinde saat pili var. Hiç bitmediği için de değiştirmedim henüz. Bunu kitabının üzerine takıp okumanıza devam ediyorsunuz.


         Bir diğer bahsedeceğim alet ise şu aşağıdaki şey. Bunu geçenlerde Ali getirdi.
         Markası Alzancer. Kalem pil ile çalışıyor.


         Aslında gece çekmek lazımdı da vaktim yok. O yüzden ışıklı hali pek belli olmuyor ama oldukça fazla ışık veriyor.

         Böyle şeyler yatıda, yolculukta ya da yurtta falan kalıyorsanız çok iyi oluyor. Ben özellikle yolculukta çok kurtarıcı buluyorum. Çünkü gece yolculuk yapmayı seviyorum. Genelde otobüste uyusam da uyumadığım zamanlarda kitap okumaktan hoşlanıyorum. Ama ne zaman okuma lambasını açsam şoförle sürekli bir savaş halinde oluyoruz. O kapatıyor, ben açıyorum. Bir de o ışık etraftaki insanları da rahatsız ediyor bence. Bunları kullanmak daha iyi geliyor nedense. 

2 yorum:

Tuna BAŞAR dedi ki...

Merhaba,
Üstteki kıskaçlı olanla daha önce ben de karşılaşmıştım. Ama alttakini ilk defa burda görüyorum. Kitap sayfasına yerleştirip sayfayı aydınlatan bir sistem... Gerçekten ilginç geldi. Eğer bir yerde denk gelirsem alıp deneyeceğim.

Tuna BAŞAR

http://geceedebiyat.blogspot.com.tr

Elif Ayvaz dedi ki...

Merhaba,
Alttakini erkek arkadaşım getirdi, daha önce ben de varlığından haberdar değildim. Üsttekine göre daha çok ışık veriyor. @Tunabaşar