4 Şubat 2017 Cumartesi

Bitenler Ocak 2017

         


         Merhabalar;
         Ocak bitenlerimi yazayım dedim daha fazla geç olmadan. Yakında şubat da bitecek yoksa.
         Dermoki Duş Jeli – Lavanta: Gratis’te bilmem kaç lira alışveriş sonrasında 5 tlye denk geliyordu. Öyle aldım. Lavanta kokusundan çok hoşlanmamama rağmen kokusu çok baskın değildi. Duştan sonra da vücutta çok fazla kalmıyor zaten. Temizlemesi güzeldi. Severek kullandım.
         Dove Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Saç dökülmesine iyi geldiğini düşünmesem de temizlemesi ve kokusu güzeldi. Yeniden alabilirim.
         Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Bu krem benim kurtarıcım. Yüzüm o kadar çok kuruyor ki ne yapsam ne sürsem kâr etmiyor. Bu en iyisi, en süperi. Hep kullanacağım galiba. Üstelik elimdeki egzamalara da iyi geliyor. Hatta bunun merhemini de dudaklarım çok kuruduğunda kullanıyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.
         Le Petit Marseiliais Dudak Nemlendiricisi: İsmini kimsenin söyleyemediği bu markadan ilk ürün deneyişim. Duş jelleri meşhur, biliyorsunuz. Ama deneme fırsatı bulamadım henüz. Bu ürünü de ilk kullanmaya başladığımda kokusundan nefret ettim. Ama kullandıkça kokusunu da yapısını da çok sevdim. Nemlendirmesi çok iyiydi. Yeniden alırım.
         Celebre Islak Mendil: Kokusundan nefret ettim. Eve de nerden geldi bilmiyorum ama gerçekten nefret ettim.
         Econkids Fosforlu Kalem: Bitenlerde kalem de var. :) Ben çok kullanıyorum kalemleri. :) Bim’den falan aldım galiba.

         Siz Ocak ayında neler bitirdiniz?

Hiç yorum yok: