4 Mart 2017 Cumartesi

Teklif

         
         15- Almış olduğun en saçma teklif? 
         Ya bu sorular beni çok zorluyor yahu! Yine de yazmaya çalışayım.
         Bir keresinde bir büyüğüm-tanıdığım birlikte erotik öykü yazalım, çok tutar demişti. Şimdi şöyle oldu efenim, o zamanlar forum sitelerinin daha çok revaçta olduğu zamanlar. Benim de sürekli takıldığım üç beş edebiyat platformu var. Bu büyüğüm de hem karikatürist hem de böyle bir forum sitesi var. Ben de öykülerimi, denemelerimi falan yayınlıyorum oralarda. İşte o zaman öyle bir teklif yaptıydı bana. Çok saçma gelmişti bana ve reddetmiştim. Sanırsam en çok onlar okunuyor diye öyle dedi. Tıpkı günümüzde erotik içeriği fazla olan aşk romanlarının daha çok okunması gibi bir şey sanırım. Ama pek bana göre değil bu işler tabii.

         Bir diğeri de bir tanıdığımın yeğeninin hikâye yazma ödevi varmış da onun için illa bir hikâye yazmamı istemişti. Bunu yazmıştım ama hala saçma buluyorum böyle bir şey istemeyi.

Hiç yorum yok: