11 Mart 2017 Cumartesi

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi

        


         Merhabalar.
         Bugün herkesin bahsetmiş olduğu ama bir de benim blogumda da olsun da milyon kez bahsedildi ifadesine artı bir ekleyeyim diye bahsedeceğim Garnier’in göz makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim.
         Normalde bu ürünü alalı çok oldu ama elimde başka bir ürün olduğundan açmamıştım. Elimdeki ürün bitince anca sıra geldi.



         Ürünün üzerinde suya dayanıklı makyajı çıkarır yazısı var ve çift fazlı bir ürün. Çalkalayarak kullanıyorsunuz. Suya dayanıklı ürünler kullanmadığım için o konuda bir şey söyleyemeceğim ama ürünün performansını iyi buldum ben. Çift fazlı bir ürün olduğundan kullandıktan sonra yağlı bir his bırakıyor biraz ama ben sonrasında yüzümü bir yüz yıkama jeliyle temizlediğimden bunu sorun etmiyorum.

Hiç yorum yok: