16 Mart 2017 Perşembe

Cennetin Gözyaşları / Air Mata Surga

         


         Merhabalar.
         Ardı ardına bir sürü film yazısı oldu ama ben bunları taa Şubat ayında izledim ve illa da bloga yazacağım diye bekletiyorum afişlerini. Yazmadıkça da canım sıkılıyor tabii. Yazayım da çıksınlar aradan.
         Bu bir Endonezya filmi, 2015 yapımı. İlk defa bir Endonezya filmi izledim ya da ilk defa Endonezya yapımı olduğunu bir film izledim.
         Fisya ismindeki kızımızın akademik danışmanı ile yaptığı evliliği anlatıyor film ve oldukça acıklı bir film olduğunu söylemek gerek. Yani yarısına kadar iyiydi de sonrası çok ağlamalı geçti. Fisya’nın yaşadığı acılar çok fazlaydı ve sonunda kocası mutlu olsun diye yaptığı şeyi ben çok doğru bulmasam d fena bir film değildi. Ama çok ağlamaklıydı işte. Hasta halimle bana çok ağır gelmişti izlerken.

         Başrolde oynayan Dewi Sandra çok güzel bir kadın bence, gülüşü de çok güzel. Kadının saçlarının açık hallerini de gördüm googledan ama bence kapalı hali çok daha güzel duruyor. 

Hiç yorum yok: