6 Mart 2017 Pazartesi

Öğrendiklerim

         
         17- Annenden ve babandan ne öğrendin?
         Benim annem şu an ev hanımı ama ikokula başladığım yıldan lise sona kadar falan çalışmıştı. Ne annemin ne de babamın kesesi ayrı değildi. Annem de babam da maaşlarını birleştirirlerdi. Daha doğrusu babam maaşını getirip anneme verir annem ihtiyaçlara göre tanzim ederdi. Bunu niye yazıyorum Çevremde gözlemlediğim kadarıyla evliliklerde çıkan anlaşmazlıkların en büyük nedeni para. Keseyi ayırmamayı öğrendim onlardan. “Senin paran, benim param” muhabbeti de en büyük anlaşmazlık sebebi bana göre. Henüz evli değilim, evlilik hazırlığı yapıyorum ama bu konuda çok şükür ki şanslıyım Ali konusunda.
         İkinci öğrendiğim ise bir karar ya da bir şey alırken birbirlerine danışmaları. Bu konuda birbirlerinin fikirlerine önem vermeleri benim çok hoşuma gidiyor.
         Birbirlerinin kişisel alanlarına saygı duymaları. Ben sürekli dip dibe, yapışık ikiz gibi dolaşan insanlardan hoşlanmıyorum. Herkesin kendine ayıracağı bir zaman dilimi olmalı bana göre ve herkes kendi arkadaşlarıyla da rahat rahat görüşebilmeli. Annem de babam da ortak arkadaşları dışında kendi arkadaşlarıyla da zaman zaman bir araya gelirler.

         Ve tabii ki güven çok önemli. 

Hiç yorum yok: