1 Mayıs 2012 Salı

Son Haberler


* Yine her zamanki gibi çok yoğunum. Bence bu yoğunluk zamanı iyi yönetemediğimden kaynaklanıyor. Yoksa her zamanki –yıllardı olduğu gibi- yaşamaya çalışıyorum. Ama doğru düzgün bir program yapıp uygulayamıyorum sanırım. Sonra da şikayet ediyorum böyle. Bu huyumu hiç sevmiyorum işte.
* Geçen haftaların birinde bir halk müziği konserine katılmıştım. Arkadaşın doğum günü vesilesiyle ara verilince çıkmak zorunda kaldık ama olsun. Dinlediğim kadarıyla lezizdi.
* Yine geçtiğimiz haftalarda Selçuk’taki Keçi Kalesi’ne tırmandık. 540 metre yüksekliği varmış. Tabii ben pek tırmanabildiğimi düşünmüyorum. Resmen sürünerek çıktım. Uzun zamandır doğru düzgün dinlenmediğim ve uyumadığım için (yine dinlenememeye çıkıyor bu) bacaklarıma kramp giriyor sürekli. Hah işte! Tırmanırken de oldu bu. Ve hüzünlü son. Daha yeni başlamışken yol, benim için işkence gibi önümde uzadı da uzadı kısalacağı yerde. Kaleye çıkıncaya kadar öldüm öldüm dirildim ama vardığımda gördüğüm manzara hepsine değerdi.
* Bu hafta sonu derneğin çalıştayı dolayısıyla Denizli’deydim. Geçen yıl da gitmiştim Denizli’ye. Bir arkadaşımda kalmıştım. Güzeldi. Bu yılda güzeldi. Sunumlardan gözlerimiz pörtlese de orada olmaktan mutluydum.
* Yarın finallerim başlıyor. Bense oralarda, buralarda fink atıyorum. Blogu çok ihmal ettim. Aklımdakileri de unutmadan yazmak istiyorum. O yüzden birkaç post daha ekleyebilirim.
* Okul bitti resmen. Finallerden sonra bitecek yani. İkinci sınıf oldum artık. Zaman ne kadar da hızlı geçiyor yahu.
* Bu yıl için hedeflediğim çoğu şeyi gerçekleştirdim sayılır. Eksikler var tabii ki. Olsun. Düzeltilir. Yine de en büyük eksikliğim çok kitap okuyamamam. Eskisi gibi değil okuma düzenim. Niye böyle oluyor anlamıyorum.
* Ha dün bir fotoğraf sergisine katıldım. Onun da postunu yapacağım inşallah.

Yine karmaşık oldu ama aklıma geldiği gibi yazdım.
Beni mimleyen herkese teşekkür ediyorum. Vakitsizlikten bir türlü cevaplayamadım. Herkesten tek tek özür diliyorum.

Hiç yorum yok: