24 Mayıs 2012 Perşembe

Mezun Olmadan Yapılacaklar Listem Hakkında


Listeme ulaşmak için tık tık.

        
3.Madde: Japonca görüyorum okulda ikinci yabancı dil olarak. Biraz da olsa ilerleme var. :) Ve bu yaz için Almanca öğrenme planlarım var. Bakalım daha görüşme aşamasında.
4.Madde:Bu ara biraz yavaşlamış olsa da izlemek için not aldığım dizileri izliyorum.
5.Madde: Kitap konusunda evet, daha az alışveriş yapıyorum. Ama diğer ürünler için bunu söyleyemeyeceğim. 
13.Madde: Şeker kullanmayı bırakmıştım. Sonra yeniden başladım maalesef. :((
19.Madde:Aparttan eve taşınınca bir kitaplık almak farz olmuştu zaten. Şimdi oldukça büyük bir kitaplığa sahibim Kuşadası’nda.

Böyle bakınca listem hemen hemen tamamlanmış gibi. Kalanlar da zaten uzunca zaman gerektirenlerden. Böyle listeler yapınca işleri daha kolay yaptığımı fark ettim. :) Yeni listeler oluşturayım en iyisi ben.

Hiç yorum yok: