1 Mayıs 2012 Salı

KUTO Türk Halk Müziği Konseri



Bu konser taa 20 Nisandaydı. Arkadaşlarla birlikte gitmiştik. Kuşadası Soğucak İlköğretim Okulu yararına düzenlenmiş bir etkinlikti. 
Yarısına kadar dinleyebildik çünkü o gün bir arkadaşımızın doğum günüydü. Ara verilince çıkmak zorunda kaldık. Onun doğum gününü de sahilde kutladık. :)

Bizim dinleyebildiklerimiz:
·         Gerizler Başı
·         Bodrum Hakimi
·         Oldu mu Ayşe’m Oldu mu?
·         Evlerinin Önü Bulgur Sokusu
·         Yağmur Yağar Şıpır Şıpır
·         Kara Toprak
·         Ne Feryat Edersin Divane Bülbül
·         Al Yazmamı Düreyim
·         Dam Başında Oturur
·         Saçlarını Taramışsın
·         Ocak Başında Kaldım
·         Ben Giderim Batuma


Dinleyemediklerimiz:
·         Vur Dizini Efem
·         Su Kayadan Süzülür (Ağla Beni)
·         Mektebin Bacaları
·         Eğil Salkım Söğüt Eğil
·         Müdür Beyin Yeşil Kürkü
·         Ayrıldım Güler Miyim
·         Payton Geldi
·         Hasretinle Yandı Gönlüm
·         Hata Benim – Ankara – Odana Serdim Halı
·         El Veriyor
·         Hadi Gari

Not: KUTO: Kuşadası Ticaret Odası

Sonra da arkadaşımızı –oyalaya oyalaya- sahile götürdük. Önceden giden arkadaşlar da pastayı hazırlamışlardı. Bir köşeye saklandılar ve sürpriizz!!! Güzel bir doğum günü oldu bence. Bu da o güzel andan bir kare. :)






Hiç yorum yok: