10 Temmuz 2015 Cuma

Farmasi Stüdyo Rüya Palet

         


         Merhaba,
         Sizlere bugün Farmasi’den aldığım bir paletten bahsedeceğim.
         Çok fazla seyahat ettiğim için her ürünü içinde barındıran bir palet arayışındaydım bir süredir. Sonra Farmasi’de bu ürünü görünce çok sevindim.



         Palette pudra, allık, lip gloss, 5 adet göz farı, aydınlatıcı göz farı ve göz farı bazı var. aslında bakınca gerekli olan ürünlerin hemen hemen hepsi var. Fakat ürün elime ulaştığında biraz hayal kırıklığına uğradığımı söylemeliyim.
         Her ne kadar ışıltılı ürünleri sevsem de bu paletteki ürünlerin neredeyse hepsi ışıltılı. Yani düğüne falan giderken süper olur da günlük kullanıma pek uygun bulmadım ben.
         Aslında minicik ambalajıyla tam çantaya at çık bir ürün ama, ama işte.


         Renklerin görünümü de böyle. Aslında çok pigmentli ürünler olduğunu söyleyemem.


         Bilemedim şimdi. Gerçi aynasının olması da güzel. Lip glossu da öyle yapış yapış değil.
         En iyisi mi ben biraz daha kullanmaya çalışayım bu paleti. Alışırım belki.

         Siz bu paleti kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: