18 Temmuz 2015 Cumartesi

Avon Sensuelle Parfüm

         

         Çok ağır kokulu ürünlerden hoşlanmadığımı her fırsatta söylüyorum. Ağır kokular beni rahatsız ediyor. O yüzden Avon’un parfümlerini seviyorum. Genelde çok ağır olmayan ve uçucu kokular oluyorlar.
         Yıllardır Avon’un Selebre parfümünü kullansam da arık ondan sıkılmaya başlamıştım. Daha sonra erkek arkadaşım bu parfümünü ve vücut losyonunu hediye etti bana. İlk başlarda kokusu biraz ağır gelse de daha sonraları çok sevdim ben bu parfümü.
         İçinde portakal çiçeği, tiare çiçeği ve kaşmir varmış. Koku tarif etmeden çok anlamam ama sanki pudralı bir bitişi de var gibi. 
         Şimdilik severek kullanıyorum. Aslında losyonuyla birlikte kullansam daha kalıcı olur ama onu sonra kullanacağım sanırım. Şu hali bile yeterince kalıcı benim için.
         Bu ürüne puanım 10 üzerinden 10.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: