13 Temmuz 2015 Pazartesi

Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyici

         

         Avon’un bu göz makyaj temizleyicisini çok seviyorum. Neredeyse lise hayatımın hepsinde bu ürünle göz makyajımı temizledim. Göz makyajı dediğim de o zamanlar sadece göz kalemi ve rimel. Sonra üniversiteye ilk başladığım yıllarda da çok kullandım ve geçenlerde özlediğimi fark edince yine aldım bir tane.
         Çoğu insan bu ürünün gözlerini yaktığını söylese de temizleme hareketini düzgün hareketlerle yapınca hiç göz yakmıyor bence. Yoksa makyaj temizleme suları bile direkt açık gözünüze bastırınca gözünüzü yakıyor.
         Ben bu ürünü özellikle seyahatlerimde falan kullanıyorum. Losyon kıvamında olduğu için öyle dökülüp saçılmıyor da. Temizlerken göz çevrenizi kurutmuyor. Beslediğini de iddia ediyor ama orasını bilemeyeceğim. Kokusu da çok yoğun değil.
         Ürünün pek kötü yanı yok tarafımda ama Avon’un tek kötü yanı kolay ulaşılabilir olmaması bence. Yani etrafınızda Avon ürünleri satan birileri yoksa ulaşmak kolay olmuyor ya da sizin üye olup alışveriş yapmanız gerekiyor.
         Benim bu ürüne puanım 10 üzerinden 8.

         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: