28 Temmuz 2015 Salı

Biobloas Sıvı Saç Kremi

         

         Benim saçlarım uzun ve ince telli. Yani çabuk kırılan ince telli saçlardan ve duştan çıktıktan sonra kesinlikle saç açıcı bir ürün olmadan saçlarımı açamıyorum.
         Normalde hep Gliss’in ürünlerini kullanıyordum ama bir süre sonra saçıma etki etmediklerini fark ettim. Bu yüzden başka ürünler aramaya başladım ve Bioblas’ın bu saç dökülmelerine karşı sıvı saç kremini keşfettim.
         Kokusu Gliss’in ürünleri kadar güzel olmasa da beni rahatsız etmedi ve bir süre sonra da alıştım zaten.
         Performansını ise çok beğendim. Bunu sıktıktan sonra saçlarımı eğer biraz vaktim varsa havluya sarıp bekliyorum ve öyle tarıyorum. O zaman çok daha kolay açılıyor ama eğer vaktim yoksa direkt sıkıp taramaya başlıyorum. Sonuç yine değişmiyor

         Bu ürüne puanım 10 üzerinden 9. Kokusu bir tık daha güzel olabilir sanki.

Hiç yorum yok: