8 Temmuz 2015 Çarşamba

8x4 Parfüm Deodorant

         

         Normalde ozon tabakasına zarar verdiğinden çok fazla spreyli deodorantları tercih etmek istemesem de seyahatlerimde ya da turlarımda bu ürünleri tercih etmek zorunda kalıyorum pratikliği açısından.
         Pudrasız ve leke bırakmaz bir ürün olduğunu söylese de bence pudralı bir bitişi var kendisinin. Portakal çiçeği, yasemin ve gül kokuyor. Bence çok güzel kokuyor.
Parfüm deodorant olarak daha önce hiç böyle bir ürün kullanmamıştım ve alırken nasıl parfüm olabilir ki diye de düşünmüştüm. Ama bence bir parfüm kadar –çok kalıcı olmayanlar kadar- kalıcı bir deodorant.
Mecbur kalmadıkça ya da çok uzun bir seyahate çıkmadıkça yeniden almam ama parfüm olsa alabilirdim sanki.
Benim bu ürüne puanım 10 üzerinden 10.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı? 

Hiç yorum yok: