25 Nisan 2013 Perşembe

Fuar Ganimetleri


         Bildiğiniz gibi 18. İzmir Kitap Fuarı 20 Nisan’da başladı. Ben de bir yıldır bu fuarı beklediğimden –daha önce hiç gitmemiştim ve son iki yıldır da kimseyi ikna edemiyordum bir türlü- 21 Nisan’da hemen gittim fuara. Aslında fırsat bulabilsem yeniden gitmeyi istiyorum ama çok zor.
         Aslında kocaman bir listem vardı ama o listeden sadece iki tanesini aldım sanırım. Zaten çok param olmadığından 5 kitap alacağım diye sınırlamıştım kendimi. Erkek arkadaşımla birlikte toplamda 15-16 kitap almışız. :)
         Ve Fırat'ın bir kupasını ve kitap ayracını aldı sevgilim bana. Ona da Fırat'ın rozetini aldık sırt çantasına takması için. :)















4 yorum:

maviumut dedi ki...

keyifli okumalar;)

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim. Sabun Adam'ı okudum bile. :)

Unknown dedi ki...

kendim almış kadar sevindim bi solukta okumalar dilerim.ben de gittim ama benim liste yerine oğlumun listesi öne geçti iyi de olmuş evdeki kitap dağınıklığına bayıldım hiç biri kitaplığa kaldırılmadan kanepede masada sehpada:))

Elif Ayvaz dedi ki...

Benimkiler de öyle şu ara. İnşallah toplayacağım. :)