2 Nisan 2013 Salı

Bitirdim #4


     
         HairX Repair Therapy Shampoo (for Dry and Damaged Hair): Tedavimin birinci ayının sonuna geldiğimde saçlarım çok yıpranmıştı. İlaçlar kansızlığımı artırıyordu ve saçlarım kuruyor, dökülüyordu. Ben de o panikle ne bulursam almıştım. Bunu da Oriflame’dan almıştım. Saç kremiyle maskesi de var. Onlar henüz bitmedi. Güzel bir üründü, kokusu da güzel. Çevremde Oriflame satan biri olsa yeniden alabilirdim.
         Dove Besleyici El ve Vücut Kremi: Dove’un kremlerini çok seviyorum. Daha önce de bitirmiştim. Bunu da çok sevdim. Yenisini aldım ama kuru ciltler için olanını almıştım. Aldığımda bu bitmemişti ve cildim çok kuruydu o zaman. Ama şimdi karma hatta yaplı gibi. Yüzüme süremiyorum, yağlı geliyor. Yine bundan alacağım sanırım.
         Avon Rol-on: Bunu arkadaşım vermişti. Bitirmeye çalışıyordum ama bitmek bilmedi. En son kullandığımda da topaklanma oldu sanki. Atıyorum. Yenisini almam.
         Oriflame Dudak Balmı: Bunu çok uzun zaman önce almıştım. Severek kullandım. Numarası 2907. Elimde çok fazla dudak balmı olduğundan yenisini almayacağım.
         Beauty Formulas Cucumber Nemlendirici Peel Off Yüz Maskesi: Denemek için almıştım. Çok beğendim. Kokusunun belli belirsiz olması da çok hoşuma gitti. Yeniden almak için Watsons’a gittiğimde kalmamıştı ama bir daha gittiğimde alacağım.
         Naturel Tatlı Badem Yağı: Yine saçlarım ilaçlar yüzünden çok kuruduğundan ve yıprandığından almıştım. Ama saçıma bir şey sürüp saatlerce bekleyecek kadar ne vaktim ne de sabrım var. O yüzden ben de şampuanımı ikiye bölüm birinin içine iki kapak badem yağı koydum. Önce badem yağlı şampuanla sonra da normal şampuanla yıkıyorum saçımı. Buna rağmen bile çok faydasını gördüm. Ayrıca saç çıkmasına da yardımcı olduğunu söyleyebilirim.
         I Love… Raspberry & Blackberry Shower Creme: Bunu altılı set olarak erkek arkadaşım hediye etmişti. Değişik kokuları var sette. Çok severek kullandım. Küçücük  olmasına rağmen çok uzun süre gidiyor. Şu an milkshakelisini kullanıyorum.
         Avon Foot Works Heel Softening Cream: Ayaklarında sorun olan biri değilim. Sadece nemlendirmek amacıyla ayak kremi kullanıyorum. Fena değildi.
         Strepsils Honey & Lemon Pastil: Hem faranjitim hem de bademcik iltihaplanmalarım oluyor ara ara. Sivilce tedavisi görürken başka ilaç kullanamadığımdan bu pastiller çok işime yaradılar. Zaten azıcık rüzgarda bile belli eder faranjitim kendini. Yanımdan hiç ayırmıyorum o yüzden bunları. Yenisini aldım.
         Orkid Yaprak Günlük Ped: Kullandım bitti. Ama günlük ped konusunda hala Kotex en iyisi. Tek tek paketliler. Çok daha steril olduklarını düşünüyorum o yüzden.

Hiç yorum yok: