3 Ocak 2014 Cuma

Van Gogh

         


         Bugün Tansaş’a girmiştim kütüphaneye giderken ve bu kitabı gördüm. Hemen aldım tabii ki. Çünkü Van Gogh benim en sevdiğim ressam. Bir çırpıda okudum tabii kütüphanede ve çoook sevdim. :) Ve 2014'ün ilk kitabı oldu kendisi. :)
         Çok akıcı bir dilde yazılmış bir kere kitap. Onun haricinde de sanki öykü anlatır gibi aslında eserlerini de tanıtıyor Van Gogh’un arkadaşı küçük Paula.
         Çocuğu ya da küçük kardeşi olanlara da tavsiye ederim. Hem sıkılmadan kitap okuyacaklar hem de sanatçıları tanımış olacaklardır böylece.
         Küçükken ne bulursam okurdum. Ansiklopedi okumak da en büyük hobilerimden biriydi. Van Gogh ile de orada tanışmıştım. Daha sonra, sanırım orta okuldayken resim öğretmenimiz röprodüksiyonu işliyordu resim dersinde ve bizden ünlü bir ressamın resmini röprodüke etmemizi istemişti. Benim ressamın tabii ki Van Gogh’tu. :) Size o zaman benzerini yaptığım resmini fotoğraflıyorum. :) 



1 yorum:

Handan dedi ki...

Ben de çok severim Van Gogh'u:-)