23 Ocak 2014 Perşembe

Bitirdim #13

         
         Aralık ayının bitiminde “bitenler” yazısı yazamadım başlayacak olan sınavlarım nedeniyle. Ve ocak ayında da neredeyse sınavsız günüm geçmiyor. Ama artık yazmam lazım bu yazıyı. Hadi başlayalım o zaman:


         Oriflame Silk Beauty El Kremi: Losyon kıvamında güzel bir kremdi. Kokusu da rahatsız etmemişti. Oriflame ürünleri satan kimse olmadığından çevremde yenisi alamam herhalde.
         Garnier Skin Naturals Bardane Özlü Yüz Kremi: Benim çok sevdiğim, çok da bereketli olan yüz kremim bitti ne yazık ki. Kendisiyle aşk yaşıyorduk resmen. Çünkü yüzüme bir şeyler sürmekten gerçekten nefret ediyorum. Yıllardır çok fazla sivilce zımbırtısı kullandığımdan herhalde. Ama bu çok hafifti, çok güzeldi. Başka kremler deniyorum şimdilik ama bittiklerinde yine bunu alacağım.
         Dove Besleyici El ve Vücut Kremi: Severek kullandım ama ben Dove’un yeşil çay ve salatalık kokulu olanını daha çok seviyorum. Bir daha alırsam ondan alırım.
         Loreal Paris Perfect Clean Köpük Jel: İlk başta kokusu çok rahatsız etmişti. Ama sonradan alıştım. Fena değildi. Yedeğim var.
         Dalan Antique Zeytinyağlı Sabun: Sabun kullanmayı seviyorum. E Dalan ürünlerini de seviyorum. Daha ne olsun. :)
         Dalan D’olive Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi: Yine bitirdim. Evde hala bir sürü var.
         Clindoxyl Jel: Daha önce de bitirmiştim bundan. Doktorum sivilce izlerim, gözeneklerim, vs. için yazıyor. Ama reçetesiz de kullananları gördüm Youtube’da. Hala içinde 1-2 kullanımlık var fakat son iki seferdir fena halde yüzümü kaşındırdı. Normalde böyle olmuyordu. Son kullanma tarihine daha 8 ay var üstelik. Anlamadım gitti. Doktorum yüz bin tane yazdığından evde açılmamışları var. Yine aynı şey olursa ben bir doktora gider gelirim.
         Fosforlu Kalem: Markası önemli değil. Malum sınav zamanı. Bu arada sadece not fotokopilerini falan çiziyorum ben. Çünkü kitapları çizmekten hoşlanmıyorum. Beğendiğim cümlelerin altını falan da çizmem. Öyle de garibim!
         Gabrini Multivitamin (312) Oje: Kendisi sıradan toz pembe bir ojeyken ben içine biraz gümüş renkli bir oje koyup karıştırmıştım ve ışıltılı bir pembe olmuştu. Tırnakta çok doğal duruyordu ve kendisi en sevdiğim ojeydi. Yine üzüldüm şimdi bittiğine. :(
         Flormar Strawberry Lip Care: Kullandım gitti işte, çok bir olayı yoktu. SPFsi de vardı ama silinmiş. Bilemiyorum o yüzden kaç olduğunu. Kokusu ve tadı güzel değildi bu arada. Almam bir daha.
         I Love Blueberry & Smoothie Duş Jeli: Bu da bitti. 6lı set halindeydi. Son bir adet kaldı elimde. Bitecek inşallah. Fena değiller ama benim için çok şekerliler.


         Play World Islak Mendil: Son zamanlarda hep bunu kullanıyorum. Şok Marketlerden 1 TLye alıyorum ve kokusu falan rahatsız etmiyor. Alkolsüz de. Yeter işte.
         Beauty Formulas Salatalıklı Nemlendirici Yüz Maskesi: Yüzümü çok kuru hissettiğimde kullanıyorum hep bu maskeyi. Çok da seviyorum. İşe de yarıyor açıkçası.
         Cala Aloe Veralı Makyaj Temizleme Mendili: Çok fazla makyaj yapmadığımdan çok da ihtiyacım olmuyor aslında böyle ürünlere.Genelde temizleyici jeller/köpüklerle temizlemeyi tercih ediyorum o yüzden de sabah akşam. Ama ben bunu genelde seyahate çıktığımda ya da otobüsle uzun saatler yolculuk yapıyorsam falan kullandım. Çünkü her yerde, her zaman su/lavabo bulamıyor insan. O zamanlar çok pratik oluyor. Kokusu rahatsız etmedi. Şu an güllüsünü kullanıyorum, aynısından bulamadığımdan ama bunun kadar sevmedim.

         Soffio Islak Mendil: Markasının önemi yok aslında. Kokusu çok ağır olmasın, alkol, bilmem ne içermesin ve en önemlisi de alerji yapmasın yeter bana. Daha ne diyeceksiniz. Öyle işte. :D 

Hiç yorum yok: