19 Ocak 2014 Pazar

Let’s Eat

         


         Bu diziyi izlerken kendimden geçiyorum. :D Hayır, deliler gibi acıkıyorum. :D
         Bugün size çok lezzetli bir diziden bahsedeceğim. Evet, lezzetli dedim. Çünkü başka bir şey gelmiyor aklıma izlerken.


         Asıl kızımız Lee Soo-Kyung; boşanmış ve yalnız yaşayan 30larında bir bayan. Bir avukatlık bürosunda sekrekter olarak çalışıyor. Biraz kibirli, soğuk gibi bir şey ama söz konusu yemek oldu mu kendinden geçiyor bu hatun! Sanki içinden başka biri çıkıyor. En nefret ettiği şey de yalnız yemek yemek bu arada! :D Komşularıyla hayatı şenleniyor! :D


         Koo Dae-Yong ise kızımızın komşusu. Evi tam bir çöplük ve bir sigortacı ve bir gurme! Hepsi ne kadar da zıt birbirine. Sürekli yalan söylüyormuş gibi ama yine de insanları çok düşünen bir insan. Ben hâlâ bir yerlerden bu çocuk için yaralı bereli bir şeyler çıkacağını düşünüyorum ama bakalım. Yemekleri anlatırken bile kendinden geçer insan. Yani sadece bir sahanda yumurta bile anlatsa onu şahane bir yemekmiş gibi anlatır bu adam. :D O derece yetenekli.


         Yoon Jin-Yi kızımız ise bu ikisinin apartmanına taşınan bir kızcağız. Hep neşeli ama üzgün bir hikayesi var. Babası hapiste, annesi ise hasta olduğu için Amerika’da falan. Ama bu kızın hep böyle neşeli olması takdire şayan. Koo Dae-Yong’a tutkun. :) Biraz saf ama iyi bir kız.


         Kim Hak-Moon; avukatlık bürosunun sahibi kendini beğenmiş avukat. Taa üniversiten beri de Lee Soo-Kyung’a aşık ama kız onu reddettiği için ondan intikam almaya çalışıyor aklı sıra. Ama hep aptal durumlara düşüyor ya. :D


         İnsan diziyi izlerken sürekli acıkıyor. Aç olsanız da acıkıyorsunuz tok olsanız da. O yüzden tok izleyin falan diyemeyeceğim. Yemekler ise şahane. Hepsinden ama hepsinden yemek istiyorum. :D Hayatta yiyemem dediğim şeyler çok içinde, evet, ama öyle bir anlatıyorlar, öyle bir yiyorlar ki insanın çok canı istiyor ya. :D


         Bu da zatların ilişkileri. :)
         Bu arada ben genelde Koreantürk’ten izliyorum Asya dizilerini. Birkaç arkadaş sormuştu. Toplu cevap olsun buradan.

         Henüz 8. bölümü yayınlandı dizinin. Uzun sürer inşallah. :D

4 yorum:

gülay Cansever dedi ki...

Kore dizilerini zaten çok severim ama şimdi bunu daha çok merak ettim.
Özellikle komedi ağırlıklıysa o ne güzel. Dramları çok ağır oluyor izlenmiyor :(

Elif Ayvaz dedi ki...

Komedi komedi. Ama çok acıkıyorsunuz, baştan uyarayım. :)

gülay Cansever dedi ki...

Ay olsun acıkalım ya...
Ama haksızmıyım bu kore filmlerin dramları çekilmiyor. Komedi çok iyi hep komedi olsun.
Böyle komedi paylaşımlarını bekliyorum .

Elif Ayvaz dedi ki...

Bana farketmiyor dram komedi falan da bu ara tercihim komediden yana.
Denk gelirsem yazarım yine. :)