30 Haziran 2013 Pazar

Bitirdim #7

        

         Bakalım Haziran ayında neler bitirebilmişim:
         Koteks Günlük Ped: Ben hep bundan kullanıyorum zaten tek tek paketli olduğundan. Yenisi alındı.
         Flormar MaXXL Volume Lash Maskara: Severek kullandım fakat çabuk kurudu sanki. Elimdeki bitince yine alabilirim.
         Oriflame Pure Nature Yüz Yıkama Jeli: Çok severek kullandım bu jeli. Bitmesine de çok üzüldüm çünkü etrafımda satın alabileceğim kimse yok. Kokusu da güzeldi bence.
         Watsons Olive Şhampoo: Bunu aldığım bir maskenin yanında vermişlerdi. İçine badem yağı karıştırıp kullandığım ve daha sonra da kendi şampuanımla yeniden saçımı yıkadığım için pek bir şey söyleyemeyeceğim hakkında.
         Oriflame HairX Repair Therapy Saç Maskesi: Şampuanını ve saç kremini çok severek kullanmama rağmen bunu bir türlü sevemedim ve en sona kaldı. Saçlarımı sertleştiriyordu resmen. Bir daha almam.
         Clindoxyl Jel: Doktorum biten tedavim sonunda gözeneklerimi sıkılaştırmak için vermişti bunu. Sürekli kullanıyorum. İşe yaradığını düşünüyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.
         Advantan M Losyon: Bunu ellerimdeki egzama için kullanıyordum yıllardır. Doktorum başka bir şey yazdı, şimdi onu kullanıyorum.
         Golden Rose 01 Nolu Oje: Parlatıcıları severim. Ama bunu bir şeyler boyamakta da kullandım. Fırçası güzel değildi bence.
         Gabrini 335 Nolu Oje: Bu ojemin rengini çok seviyordum ama kötü kokmaya başlamış. Atıyorum o yüzden.
         Dalan D’olive Zeytinyağlı El & Vücut Kremi: Yine bitirdim. Çok seviyorum kendisi. :)  
         Komili Islak Mendil: Kokusu çok güzel. Severek kullanıyorum.
         Oriflame Pure Nature Sabun: Sabun kullanmayı çok severim. Bunu da öok severek kullandım.
         Kağıt mendil
        

         

2 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Hayırlı olsun :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim. :D