8 Haziran 2013 Cumartesi

Bitirdim #6

       


Dalan D’olive Zeytinyağlı l & Vücut Kremi: Sık sık bitiriyorum zaten. Çok seviyorum.
Sensodyne Hassas Dişler İçin Günlük Diş Macunu: Hiç sevmedim bunu. Tadı bir garip geldi. Sonra bir fıs fırçaya sıkıyorsunuz bir fıs da kendisi kusuyor. O yüzden ayrı bir nefret ettim zaten kendisinden. Hep bir pis etrafı. Hiç hoş değil. Almam bir daha.
Veet Tüy Dökücü Krem (Normal ciltler için nilüfer sütü ve yaseminli): Evde hep bulundururum ben bunu. Acil durumlarda kullan çık iyi oluyor. Özellikle de yazın. Her zaman epilasyon makinası kullanmak mümkün olmuyor.
Watsons Aydınlatıcı ve Nemlendirici Yüz Maskesi: Kore malıymış. Merak edip almıştım. Bugün kullandım. Kağıt bir maske. Güzeldi. Yine alabilirim.
Koteks Günlük Ped: Hep alacağımdır. En çok bu markanınkileri seviyorum.
Head & Shoulders Şampuan: Yağlı saçlar içindi. Öyle pek kepek problemim de yok ama denemek için almıştım. 2li pakette satılıyordu. Ama nefret ettim. Daha önce saçıma bu kadar kötü gelen bir şampuanla daha karşılaşmamıştım. Kazık gibi yapıyordu adeta saçımı. Ama diğerini erkek arkadaşıma vermiştim. O sevmiş. Demek ki bana yaramadı.
Avon Naturals Hair Balm: Bunu da 3lü olarak almıştım Avon’ndan. Şampuanını ve saç kremini zor da olsa bitirmiştim (kokusunu sevmemiştin onların) de bunu hiç sev(e)medim. Bitmedi zaten. Atıyorum. Ben Glisslerimle mutluyum. :)
Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Yenisini çoktan aldım bile. :)
Carelly Lüx Pamuklu Çubuk: 300 adet vardı içinde. Taşırdığım ojeleri falan temizlemek için kullandım. Yenisini aldım.
Alix Avien Makyaj Temizleme Mendilleri: Daha önce de bir paket bitirmiştim. Baştan sevmediğim bir ürün olmuştu ama sonradan iyi anlaştık kendisiyle. Bir daha denk gelirsem alırım.
Mendiva Islak Havlu ve diğer ıslak mendil: Mendivanın içind e101 tane vardı ve güzeldi. A-101den almıştım. Diğeri Kipa’nın mendili. O da güzeldi.



Hiç yorum yok: