30 Ocak 2013 Çarşamba

Ne Okuyorum?


Azil
Hakan Günday
Doğan Kitap


Ve bu kez adıma imzalı! :)) Daha önce Az'ı okumuştum. Onu bitirdikten sonra erkek arkadaşım imzalısını verdi bana. Ben de benimkini ona verdim. 
Bunun hikayesine gelecek olursak; erkek arkadaşım İzmir'deki okuma gününe katılmış -ben katılmak istemiştim ama finallerim yüzünden gidememiştim İzmir'e.) ve benim için bir tanesini imzalatmış. "Yaz!" yazmasının sebebi de şu. Erkek arkadaşım benim de yazdığımı ama bu aralar sıkıntı çektiğimi yazmış. Hakan Günday'da bana "Yaz!" demiş. Yazmaz mıyım... :))
Bu arada erkek arkadaşım hiç sevmezdi Hakan Günday'ı ve hiç kitabını okumamıştı. Önyargıdan dolayı sevmiyordu yani. Sonra Azil'i okuyunca müptelası oldu adamın. Şu an Ziyan'ı okuyor. Ve ben de Balıkesir'den Kinyas ve Kayra'ı getirdim. Onu da okuyacak. Ha bir de takas ettiğimiz Az var elinde. Aşırı doz Hakan Günday olacak sanırım biraz. :)
Ama ben bu adam ne yazsa okurum. :)


1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de...:)