31 Ocak 2013 Perşembe

Bitirdim #2


Bir kere yazdım bitirdim yazısı ve bir daha yazmadım. Ondan sonra hep bitirdiğim ürünleri attım. Çünkü burası kozmetik, makyaj, moda ya da ne bileyim yemek blogu değil diye düşünüyordum. Ama ben burayı günlüğümsü olarak açtım. Öyleyse aslında böyle yazıların da burada yer almasında bir sakınca yok. Yukarıda saydıklarımın hiçbiri değil bu blog ama benim günlüğümsüm. :)


1-Avon Care Body Lotion: Çok çok uzun zamandır bende. Kuzenim vermişti bunu. Kokusu değişmiş artık. Atıyorum.
 2-Dove Body Silk El ve Vücut Kremi: Bunu çok seviyorum. Yenisi aldım, kullanıyorum.
  3-Dalan D’olive Nemlendirici El & Vücut Kremi: Zeytinyağlı olduğu için kokusu kötü olabilir düşünmüştüm ama çok güzel çıktı. Yapısını da sevdim. En sevdiğim kremlerden biri. Bu arada ben böyle küçük boylarını buldum Kuşadası’ndan. Büyüklerinin içinde daha çok var sanıyordum ama Balıkesir’e gittiğimde büyüklerinden aldım ama onlar da bunlar da 20 ml. O yüzden minik olduğundan bunlar daha iyi benim hep ağır olan çantalarıma.
         4-Hobby Gliserinli Kuru Cilt Bakım Kremi El & Vücut: Minicik olduğuna bakmayın. Gliserinli biraz yoğun bir yapısı olduğundan uzun bir süre gidiyor. Yine içinde gliserin olduğundan kış için ideal. Sevdim bunu da. 


5-Avon Maskara: Serisini, tam adını falan bilmiyorum doğrusu. Çok uzun zaman kullandım. Maskaradan çok büyük beklentilerim olmuyor hiçbir zaman gözlük kullandığım için. Belirgin yapsın yeter bana. Yeterince uzunlar zaten.
6-Siyah Sürme: Bunu Aydın’dan hac malzemeleri satan bir dükkandan almıştım. Asansörlü olduğundan sürümü oldukça kolay. Ve ben sürmeyi çok seviyorum. Şu an arkadaşımın Arabistan’dan getirdiğini kullanıyorum.
7-Goldon Rose Lipcare: Bunu da severek kullandım. Nemlendirmesi de güzeldi.
8-D&P Açık Parfüm: Numarası L13. Bir arkadaşım Locoste’un açık parfümü olduğunu söyledi ama bilemiyorum. Ben deneyip almıştım. Severek kullandım.Yine alacağım.



9-Oriflame Lime & Ginger Vitality Conditioner: Yazın Balıkesir’deyken almıştım bu saç kremini. 5-6 kullanımda bitti aslında ama ben Kuşadası’na döndüğümde başka kremler kullanmaya başlayınca bir köşeye atmışım. Geçen hafta Balıkesir’e giderken yanımda götürdüm ve bitti. Güzeldi. Denk gelirse yine alabilirim.
10-Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Bunu denemek istiyordum ama üşengeçliğimden bir türlü gidip almıyordum. Ama 6 aydır ilaç kullanıyorum ve bu ilaçlar kansızlığımı artırdığından saçlarım çok kötü oldu. Ağustos sonlarına doğru eve gittiğimde o panikle bir sürü saç ürünü topladım geldim eve. Bu da onlardan biri. Ve çok memnun kaldım. Yenisi çoktan aldım bile, hatta bundan sonra hep kullanacağım.
11-Colgate MaxWhite Diş Macunu: Kullandım bitti. Süper, harika dediğim bir diş macunu çıkmadığından karşıma hala deniyorum.



12-Medi Safe Makyaj Temizleme Pamukları: Öyle çok bir özelliği yok. Zaten ben de sadece göz makyajı yapıyorum. O da göz kalemiyle rimel. Ama bunları yüzümü toniklemekte ve oje çıkartmakta da kullanıyorum. Markası önemli değil, dağılmasın yeter.
13- Hobby Ekonomik Paket Islak Havlu: Kokusu çok güzel ama kapaklı olmadığından bir süre sonra içindekiler kurumaya başlıyor.
14-Bir sürü kağıt mendil: Malum havalar soğuk. Dikkat etmek lazım.
15-Alix Avien Makyaj Temizleme Mendilleri: İlk başta kokusu çok ağır gelmişti, kullanamam diye düşünmüştüm ama sonradan alıştım kokusuna. Bir paket daha var. Yenisini almam.


16-Airwick Freshmatic Cool Linen & Almond Blossom Oda Spreyi: Kokusu çok güzeldi. Yeniden alacağım. 





Hiç yorum yok: