4 Eylül 2011 Pazar

Tree of Heaven (Cennet Ağacı)


         
          Dün kuzenimden bir sürü Kore dizisi aldım. Bu da onlardan biri. 10 bölüm olduğu için izlemeye başladım. Dizi uzun olunca bana fenalıklar geliyor, merakımdan duramıyorum, önce son bölümü izliyorum, sonra başa dönüp diziyi izlemeye başlıyorum. İşte baktım bu kısa önce bunu izleyeyim dedim. Tabii daha 8. bölümdeyim ama bunun sonunu da izledim, biliyorum. Şimdi efenim konusu şöyle bu dizimizin:
         Babası ölmüş bir Japon kızın annesi iş için Kore’ye gidip orada yeniden evlenir. Sonra da Japonya’ya döner. Annesinin evlendiği Koreli adamın da bir oğlu vardır. Bu oğlan annesini 10 yaşındayken kaybetmiş ve onu kaybettiğinden günden beri de kimseyle konuşmamış. Biraz da aksidir aynı zamanda. İşte başroldeki kızımız Hana –aynı zamanda Yoon Suh’un üvey kardeşi- kendisine çok iyi davranır. Gel zaman git zaman bunlar iyi geçinmeye başlarlar. Bu sırada da oğlumuz kızı çok sever. Dizi de bu konu üzerine gelişiyor. Ama sonu kötü bitiyor. İşte buna sinir oldum.
         Oyuncular:
         Lee Wan: Yoon Suh
         Park Shin Hye: Hana
         Asami Reina: Maya
         Uchida Asahi: Fujiwara Ryu

4 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

sıkıcı yani , öyle mi?

Elif Ayvaz dedi ki...

Yok, sıkıcı sayılmaz da mutlu sonla bitmesini isterdim. Bir de Türk filmlerine ne kadar çok benziyor diyorum kendi kendime izlerken. Hep ağlatıp duruyorlar başroldeki kızları. :P Yani izlenmeyecek kadar kötü değil. İzlenebilir.

Unknown dedi ki...

2 yada 3 bölüm izledim, diğer bölümleri de izleyeceğim inşallah, sonunu izlememek için kendimi tutuyorum :)

Elif Ayvaz dedi ki...

Ben dayanamıyorum valla Yekta. :) Çatlarım yoksa. :P