14 Eylül 2011 Çarşamba

Gitmeden


       Gitmeden bunların fotoğrafını çekip buraya koyayım istedim. Bazılarını götüremeyeceğim. Özledikçe bakarım artık buradan. :(

         Bu Kity’li kumbaram. Severek kullanıyorum kendisini.

         Bu canım Gülşah’cığımın bana doğum günü hediyesi.

         Bu da yakından.

         Bu da arkası. Galata Kulesi’nin Türkçe ve İngilizce tarihçesi var. Çok seviyorum bu defterimi. Uzun zaman yazmaya kıyamadım ama yeni yeni kullanmaya başladım sonunda. :)

         Bu da Gülşah’ın bana aldığı İstiklal Caddesi fotoğrafım. –hoş fotoğraf denir mi buna bilemedim açıkçası- Ara Güler’in fotoğrafı aslında. Bu şekle sokup hediyelik eşya diye satılıyor. Ben de görmüştüm İstanbul’a gittiğimde. Aslında oldukça büyük bir kağıtta. Kağıdı da özel. Bir zamanlar matbaada çalıştığım için çoğu kağıt cinsini biliyorum ama bunu çıkaramadım. :S

         Bu da Kuşadası’da sıkılırsam diye götüreceğim puzzle’m. Tatil dergisi vermişti.

         Yeni aldığım dosyam. İçinde harç dekontum var. :)

         Götüreceğim Cd çantam ve başka cdlerim: Umay Umay, Cem Adrian, Chopin ve Beethoven.

         Bu da çok sevgili’nin yıllar yıllar önceki hediyesi.

         Ve bu da geçen yıl İstanbul’a gittiğimde yine O’nun hediyesi. Çocukluğumu hatırlattığı için elimden bırakamamıştım. Almak zorunda kaldı. :))

         Bu semazeni de Kuşadası’na giderken yolumuzun üzerindeki Maket Köy’den almıştım. 
         Maket Köy ile ilgili bir siteye ulaşamadım ama burada bazı fotoğraflar var. 

Hiç yorum yok: