25 Eylül 2011 Pazar

Buralardan


        Cuma günü Kuşadası’na geleli bir hafta oldu. Kardeşimle birlikte gelmiştik. Ama o Pazar günü Balıkesir’e geri döndü. Geldiğimden beri burada tek tük çektiğim fotoğrafları koyacağım. Geçen günkü rahatsızlığım yüzünden pek keyfim yok zira.


         Bunlar kardeşimle sahil kenarına indiğimizde…

Bu da ben…



         Bu da Pazar günü kardeşimin otobüsünü beklerken otogarda gördüğümüz miskin köpek. Aynen o şekilde uyuyordu. Ayaklarını yukarı doğru dikerek. :)

         Bu da pazartesi günü arkadaşlarla sahil kenarına indiğimizde yine. O görülen Güvercin Adasına doğru gidiyorduk.









         Bunlar güvercin adasından. Fotoğraflardaki yukarı doğru çıkan iki şahıs sınıf arkadaşım. :)

         Güvercin adasının çiçeği. :)

         Salı günü olması lazım. Gün batarken…


         Bu iki fotoğraf okulumun manzarası. :) O kadar yüksekte olmasının tek avantajı da bu manzara zaten. :)

         Bu da benim dünkü öyle yemeğim. :) Yarısını yedikten sonra geldi aklıma çekmek. :/


         Balkonumdan gökyüzü.


         Apartımın önündeki güzel ağaç.

         Ve eylül ayının ilk ve son kitabı. Daha önce burada okunacak listesi hazırlamıştım. Ve sadece ayda bir ya da iki kitap satın almaya izin vereceğimden bahsetmiştim. İşte bugün D&R’a gittim. Bu kitabı okumak istiyordum. Zira her French Oje’nin de , T.B.’nin de bloglarını takip ediyordum. Ama Balıkesir’de D&R olmadığı için buraya gelinceye kadar beklemek zorunda kaldım. 

Hiç yorum yok: