31 Ağustos 2011 Çarşamba

Blogger Eksiklikleri


Mimin konusu: Blogger’da ihtiyaç duyduğunuz ya da farklı olmasını istediğiniz özellikleri belirtmek. Ne kadar birlik ve beraberlik içinde olduğumuzu birbirimize de gösterebilmek.
         Bence en güzel mimlerden biri bu. İhtiyacımız vardı doğrusu böyle bir şeye.
         Şimdi ben ilk olarak şundan şikayetçiyim efenim; izleyici listem gözükmüyor son zamanlarda. Sebebi nedir bilemiyorum ama başka bloggerlarında şikayetçi olduğunu duydum.
         İkinci de başka bir yerden yazı kopyaladığımda onun fontunu falan kesinlikle değiştiremiyorum. Satır aralarında acayip boşluklar oluyor. Sonra sonra siyah zemin üzerinde sanki yazının üzerinden beyaz bordür geçmişim gibi çıkıyor yayınlayınca. Çıkmasın efendim. Hoş olmuyor öyle. Ben de çıkmasın diye sayfalarca yazıyı elimle yazmak zorunda kalıyorum. Olmasın böyle. Benim de vaktim kısıtlı. Tamam on parmak yazabiliyorum Q ve F klavyede de ama olmasın yine de. Çok yorucu bir şey bu.
         Sonra bir diğer istediğim de blogger’ın kullanıcı panelinde detaylı bir arama kısmı istiyorum. En çok bunun eksikliğini duyuyorum doğrusu ben. Yani bloglar kategorilendirilse hiç de fena olmaz hani. Mesela edebiyat blogu arayacağım, yazacağım oraya, çıkacak bilmem kaç tane, ben de inceleyip izlemeye alacağım. Ne iyi olur, değil mi? P
         Mim kuralı: Elinizden geldiğinde çok mimleme yapınız ki Google’a sesimizi duyurabilelim. Yani en az 5 kişiyi mimleyebiliyorsunuz. imiş. Yazıyı okuyan herkes mimlenmiş sayılsın efenim. :))

Hiç yorum yok: