8 Temmuz 2011 Cuma

Ben de mimlendim ben de… :D


Sağolsun Erdi Karadeniz beni mimlemiş. Laf aramızda bu benim ilk mimim. ;) Ay çok heyecanlandım şimdi. ;))

Mim konusu: Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırsınız?

Ya ben eşyalarımdan öyle kolay kolay ayrılamam ki… Aydın’a giderken bile çok zor geldi. Ama tek bir eşyaysa madem almam gereken laptopumu alırım. Ha bir de çantamı alırım. Cüzdanım, balkartım falan içinde nasılsa. :P E cüzdanda da bankamatik kartlarım var, balkartsız da olmaz, yoksa toplu taşıma araçlarını kullanamam. :P Ama kitaplarım ne olacak ya?! :S Yok ben bu işin içinden çıkamam. Çıkmasın yangın falan. Allah korusun hem.

Hımm, ben de o zaman Dürr-i Yekta'yı, severek takip ettiğim Noni'yi, daha çok yazmasını istediğim Hitman'i ve Kapkara Camdan Kelebek'i mimliyorum. ;)

2 yorum:

Erdi Karadeniz dedi ki...

Seninde ilk mimin hayırlı olsun :D :D

Elif Ayvaz dedi ki...

Teşekkür ederim. Seninde. :D