10 Aralık 2017 Pazar

Son Zamanların Bitenleri

         
         Merhabalar;
         Bakmayın son zamanlar yazdığına başlıkta. Aslında bu Mayıs ayından beri atmaktan kurtulan ve birikenlerin yazısı olacak. En son Mayıs ayında yazmışım zaten bitenler yazısını. Bir ara acaba bıraksam mı acaba diye düşündüm ama ben hem okumayı seviyorum hem de Youtube’da izlemeyi. O yüzden ara ara da olsa yazmaya devam edeceğim sanırım.


         Genel olarak bakacak olursak evde şöyle bir dolaşınca bulabildiklerim bunlar. Ama biliyorum ki ciddi bir ayıklama yapmam gerekecek. Yapacağım inşallah, yani bir gün. :/
         Gelelim ilk bölüme:


         Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Şampuan: Kokusu da yapısı da normal bir şampuanım ben diye bağırıyordu açıkçası. Ne mükemmeldi ne de zarar verdi. Orta halli diyelim. Yeniden almam muhtemelen.
         Avon Naturals Papatya ve Aloe Özlü Şampuan: Açıkçası Avon’un bu Naturals serisinin şampuanlarını seviyorum. Hem çok uygun fiyata denk geliyor kampanya zamanı hem de saçımı temizliyorlar bence.
         Avon Naturals Badem ve Avakado Özlü Şampuan: İçeriklerinin çok farklı olduğunu düşünmüyorum. Yukarıdaki yorumlarım bunun için de geçerli.
         Avon White Lily Banyo Köpüğü: Valla kimde görsem bu büyük şişe köpükleri duş jeli olarak kullanıyor ki biz de öyle yaptık. Hem küvetimiz bile yok ki bizim nerede köpük yapacağız. :D Güzel kokuyor ve temizliyordu. Duştan sonra bir-iki saatte kalıyor kokusu ayrıca. Sevdim.
         Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Bu üründen kaç tane bitirdim daha önce hiç bilmiyorum açıkçası. Saçlarım uzun ve ince telli. Haliyle çabuk dolaşıyorlar. Bunsuz neredeyse saçlarımı tarayamıyorum gibi bir şey. Acil almam lazım.


         Arko Nem Nemlendirici Bakım Kremi – İnci Özleri: Arko’nun ürünlerine karşı bir önyargım var nedense. Yani hepimizin küçükken bildiği ve kullandığı klasik arko krem geliyor hep aklıma. Ben onun kokusundan hatta yapısından da pek hoşlanmam. Yani bu kremi almak benim için bir riskti ama güzel oldu bence. Çünkü bu kremi sevdim. Emilimi ve kokusu güzeldi. Nem de veriyor bence. Yine alabilirim.
         Dalan D’olive Zeytinyağlı Nemlendirici Bakım Kremi: Klasik Dalan kokusuna sahip. Üzerinde de body butter yazıyor ki oldukça katı kıvamlıydı. Ama nemlendirmesi süperdi bana göre. Denk gelirse yine alırım.
         Diadermine Parlamayı Giderici Günlük Bakım Kremi: Açıkçası Diadermine markasını pek sevmiyorum ama bu yüz kremlerinden çok kullandım ve kış için çok yeterli gelmese de yaz için gayet iyiydi.
         Isana Intensiv Dudak Nemlendiricisi: Fena bir ürün değildi ama sıcaklarda çantamda dura dura garip olmuş. Bir gün bir açtım, içi kapağındaydı. Atıyorum o yüzden.
         Zeytin Sarayı Zeytinyağlı El, Yüz ve Vücut Kremi: Şirince’de keşfettiğim kremlerimin sonuncusuydu artık bu. Kokusunu ve nemlendirmesini çok seviyordum. Belki yolum yeniden Şirince’ye düşerse yeniden alabilirim.
         Watsons Lavanta Kokulu Rahatlatıcı Ayak Losyonu: Birini bana, birini Ali’ye almıştım zamanında ama o kendininkini çok az kullandı. Ben bitirmek üzereydim ama sonra unutup bir köşeye atmışım. Çoook uzun zamandır dolap beklediğinden bozulmuştur artık. Boşu boşuna tutmaya gerek yok. Çöpe gidecek. Ama nemlendirmesine gelecek olursak öyle çok müthiş değildi. Kokusu başlarda beni çok rahatsız etse de bir süre sonra alıştım. Ama yine de yoğun lavanta kokuyor.
         Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Kremi: Bizim ofiste sehpanın üzerinde vardı bunun vücut losyonundan ve çok güzel kokuyordu. Bende nemlendirmesi nasıldır diye merak edip bunu almıştım. Fena değil bence ama kokusu çok güzel. O yüzden bunu bitirir bitirmek losyonunu aldım. Evde gelip geçerken sürüyoruz elimize. Ali çok sevdi özellikle.


         Garnier Ambre Solaire Güneş Koruma Sütü: Güneş alerjim olduğu için güneş kremsiz dışarı çıkamıyorum. Yüzüm için doktorun önerdiği bir ürün kullansam da vücuduma 50 faktörlü herhangi bir markayı kullanıyorum açıkçası. Garnier’in ürünlerini de genel itibariyle sevdiğim için almıştım bu sütü ama yapısını çok sevmedim açıkçası. Pütür pütür bir his bırakıyor sanki. Hepsini de bitiremedim o yüzden. Alalı çok oldu. Süresi çoktan geçti. Atıyorum.
         Farmasi Yüz Temizleme Sütü: Çok severek kullandığım bir üründü ama artık neredeyse hiç makyaj yapmadığım için bitiremedim. Yine açalı çok olduğu için çöpe gidiyor. Kokusu limonlu dondurma gibi. :)
         Clean & Clear Derinlemesine Temizleyici Losyon: Losyon diyor adında ama bence bu bir tonik ya da ben o amaçla kullanıyorum. Bende daha fazla sivilce ve siyah nokta oluşmasını önlüyor. Almam lazım ama bulamıyorum bu ara bir türlü.
         Isana Tüy Dökücü Krem: Bu her tarafında Almanca yazan ürünün kutusunu atmışım tabii ki ama Veet’den sonra en sevdiğim tüy dökücü oldu. Üstelik fiyatı ona göre çok daha uygun.
         Rexona Cotton Compact Deodorant: Kokusu Bengay gibiydi ve kendisinden nefret ettirmişti. Zorla bitirdim diyebilirim. Ama bunun büyük boyu nedense öyle kötü kokmuyor. Anlamadım.
         Isana Secret Rose Deodorant: Kokusuna bayılıyorum bu ürünün. Ama hep küçük boyunu alıp çantama atıyorum.
         Apaks Pamuklu Çubuk: Sevmedim bu çubukları. Pamukları mı azdır nedir sert geliyorlar bana. Bir daha almam herhalde.


Hiç yorum yok: