9 Eylül 2017 Cumartesi

Kitap Alışverişi

         
         Merhaba!
         Bir kitap alışverişi yaptık Metis Yayınları’ndan. Aslında bayramdan önce yapmı-ştık bu alışverişi ama hafta sonuna geliyordu. Sonra yola çıktı ama aslında kargo 28-29 Ağustos gibi kargoya geldi. Kargocunun söylediğine göre hem 30 Ağustos hem de yarım gün çalışıyorlardı ve geleceğini söylemişti. Ama çalışmadılar! Sonuç itibariyle kargo bayramdan sonra ulaştı elime. Neyse çok sıkıntı değil artık.
         Kargo düzgün gelecek mi, kitaplar hasarlı olacak mı diye çok merak ediyordum ama sorunsuz geldi hepsi. Naylon ile kaplanmıştı hepsi.
         Aslında bu alışverişin amacı Ali’ye Ursula K. Le Guin’in Yerdeniz Öyküleri serisini almaktı. Ali ne zamandır istiyordu bu seriyi ve bayramda okumaya başlarım dediği için alışveriş niyetine girip aldık. Ama işte bayramdan sonra elimize ulaştı ne yazık ki.
         Yerdeniz Öyküleri Serisi 130,50 TL’den 78,30 TLye düşmüştü.
         Daha sonra kampanyalar kısmına bakarken Murat Uyurkulak’ın Bazuka isimli kitabını gördüm. Bu da 13,00 TL’den 5 TL’ye düşmüştü. Murat Uyurkulak okumayı istiyordum ne zamandır. Herkeste görüyorum, merak ediyordum. İyi oldu almam. Hatta okudum bitirdim bile. Diğer bloguma yorumumu yazdım. Sevdim.
         Metis Yayınları’nda her ay ayın kitabı seçiliyormuş ve 50 TL ve üzeri alışverişinize ücretsiz olarak geliyor. Ağustos ayının kitabı Murathan Mungan’ın Elli Parça’sıymış. Normalde kitap 36,00 TL’ymiş ama bize ücretsiz olarak geldi.
         Kargo için 4,50 TL aldı. Kargo bedavası yoktu. Keşke olsaydı. :) O kadar indirim yaptık, bir de 36.00 TL’lik kitabı hediye yolladık daha ne istiyorsun nankör okuyucu (!) diyecekler. :D
         Toplamda 87,80 TL ödemiş oldum. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu.


         Bir de A-101’den aldığım kitaplar var. Onlar için ayrı yazı yazmak istemedim. 3 tane zaten. Bunları bayramdan önce aldım. Bayramda eve gidip gelirken otobüste okuyabileceğim akıcı, yormayacak kitap istiyordum. Baktım instagramda herkes paylaşıyor, ben de alayım dedim. 3 tane vardı zaten markette, üçünü de aldım.
         Kitapçı Dükkanı, Kayıp Kız ve Bağdat’ın Solmuş Çiçekleri. Kitapçı Dükkanı’nı okudum. Blogta yazısı var. Çok sevemedim.

         Bu kitaplar 3,95 TL’ye satılıyor. Çok gerekli miydi? Bence değildi ama artık aldım. Okuyacağım. 

Hiç yorum yok: