31 Ağustos 2017 Perşembe

Ağustos Kitapları

         
         Merhaba!
         Bu ay güzel kitaplar okuduğumu düşünüyorum. Sadece bir tanesini okurken cinnet geçirdim. Onu da sırası gelince anlatacağım.
         Her zamanki gibi kitap isimlerinin üzerine tıklayarak kitap blogumdaki uzun yorumlarına ulaşabilirsiniz.


         Zibilde Papatya Açtı: Yazarının ülkücü olmasından dolayı ülkücülük üzerine düşünce ve övgüler içerse de kitap köyden kente göçüsün ve kentin ona ayak uyduramayanları nasıl yuttuğunu ve öğüttüğünü anlatıyordu. Güzel bir kitaptı.


         Fahrenheit 451: Bu kitabı 2014’te falan okumaya başlamış olmalıyım. Tabletten e-kitap olarak okuyordum o zaman ama bir şekilde yarım kalmıştı. Yeniden başlayıp okudum. İlginç bir kitaptır.


         Eski Dostlar: Hıfzı Topuz’un çevresiyle ilgili yazdığı anılardan oluşuyor kitap. Özellikle Sabahattin Ali ile ilgili kısmı favorim.


         Ali: Ali (Nişanlım) ile birlikte hem Ali’yi hem de isminde Elif geçen bir kitap almıştık. Görünce dayanamıyoruz çünkü! :) Ama zaten ben Küçük İskender sevdiğimden bu kitabı da çok sevdim. Çok etkileyici şiirler var içinde.


         Ölüme Boyun Eğmeyen Adam: İşte bu ayın sevmediğim kitabı. Yayınevi bazen bazı kitapların adlarını değiştirerek yayınlayabiliyorlar. Buna alışığız. Ama bir hikâyenin içindeki bölümleri yeni hikâyeler gibi başlık atarak yayınlamak! Üstelik çok fazla yazım yanlışı da vardı kitapta. Ben yayınevinin yaptığını doğru bulmuyorum. Ben hoşlanmadım, sevmedim. Tavsiye etmiyorum. Bunu da Jack London’a hakaret sayıyorum.



         Yeşil Bir At Sırtında: Ayın son kitabıydı. Az önce bitirdim. Eski Dostlar’ı okuyunca bunu da okumak istedim. Genel olarak sevdiğim bir kitap oldu. 

Hiç yorum yok: