22 Ekim 2016 Cumartesi

Bitenler #34




        

         Yine ben. Hayatımda birtakım değişiklikler oluyor. Hepsi bilinçli bir şekilde hem de. Bir gün yazacağım, eminim.
         Ama şimdi biten ürünlerimi yazacağım. Bu arada artık bitenlerimi aylık olarak yazmıyorum. Yazamıyordum dese m daha doğru olur ama bir düzene oturtmaya çalışacağım her şeyi.
         Haydi hemen başlayalım.
         Restorex Hızlı Uzama Etkili Şampuan: Bu ürünü daha önce de yazmıştım. İkili set halinde satılıyordu. Böyle ürünlerin saçları uzattığına inanmıyorum. Zaten saçlarımı bir ay kadar önce de kestirdim. Yeniden almayacağım.
         Schwarzkopf Gliss Şampuan: Benim saçlarım öyle çok problemli değil. Genelde her şampuanla da iyi anlaşırım. Genelde diyorum çünkü bu anlaşamadığım ikinci şampuan. Daha saçıma sürer sürmez saçlarımı dökmeye başladı. Çok azını saçımda kullandıktan sonra kalanını fırçalarımı yıkamak için kullandım. Bir daha almayacağım.
         Duru Canlandırıcı Duş Jeli: Bazı duş jellerinin kokusu çok ağır geliyor bana. bunun üzerinde dağ havası yazsa da ben daha çok limonumsu bir koku alıyordum ve oldukça sevmiştim. Temizlemesi de iyiydi. Özellikle bir duş jeli tercihim olmuyor. Sabun da kullanabiliyorum. Denk gelirse belki alabilirim yeniden.
         Rebul Mandalinli Duş Jeli: Rebul’un kolonyalarının ne kadar meşhur olduğunu bilirsiniz. Biz de daha önce bir şişe bitirmiştik. Sonra ikinci kez almak istediğimde duş jeli ile set halinde olanını gördüm ve onu aldım. Kokusu kolonyayla aynı. Temizlemesi de fena değil bence. Ama şişesi çok sert. Şişenin yarısına geldiğinizde kullanmak imkansız hale geliyor resmen. Şişenin kapağını açarak kullandık. E bu da gereğinden fazla ürün almak demek. O yüzden bir daha almam. En azından ambalajı değişinceye kadar.
         Rebul Olive Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu: Bu ürünü yanlış hatırlamıyorsam 4-5 liraya Bim’den almıştım. Nemlendirmesi ve kokusu güzel bir üründü. Ama benim bu ürünü sevmemin asıl sebebi ellerimdeki egzamaları geçirmiş olması. Evet, abartmıyorum ama çok iyi geldi. Paraben yok falan diyor ama içinde diğer zararlı maddelerden var. Anlamadım ne iyi geldi. Ama artık bulamıyorum. Denk gelirsem yine alacağım.
         Duru Arındırıcı Duş Jeli: Kokusuna okyanus esintisi demişler ama yukarıda bahsettiğim dağ esintisi kadar ferah bir kokusu yok bence. Çok ağır geldi bana kokusunu. Bunu almam.
         Watsons Deep Pore Cleansing Foam: Akneye meyilli bir cildim olsa da haftada en az bir kez duşta peeling kullanmak ihtiyacı hissetmiyorum. Bu kadar akneye rağmen siyah noktamın olmamasını da buna bağlıyorum açıkçası. Tanecikleri küçük olsa da ne kokusunu ne de yapısını sevmedim bu ürünün. Bir daha almam.
         Veet Tüy Dökücü Krem: Böyle ürünler kurtarıcı oluyor bazen. Yeniden alacağım.
         Isana Secret Rose Deodorant Sprey: Artık gül kokusunu sevdiğimi söylemiş miydim?! Severek kullandığım bir ürün oldu. Çantamda taşıyordum. Şimdi başka bir çeşidini kullanıyorum.
         Malibu Bronzlaştırıcı Yağ: Çok beyaz olduğum için bir İrlandalı arkadaşım vermişti bu ürünü. :D Tabii ki kokusu benim için çok ağır. Bir kez kullandım, ölüyordum nerdeyse. Çöpe gidecek.
         Madam Coco Nemlendirici El Kremi: Youtube’da çok meşhurdu bu Gardenya kokulu olan ve ben de çok merak ediyordum. Sonra dörtlü bir set geldi ve aldım. Allah’ım bu kadar ağır bir koku olamaz. Nef-ret et-tim! Diğerleri nasıl bitecek hiç bilmiyorum.
         Super Brightening Essence: Bu ürünü Watsons’tan indirim sepetinden almıştım. Nemlendirmesi güzeldi, kokusu ise daha güzeldi. Çiçek gibi kokuyordu. Kullandım bitti.
         Bepanthol El ve Yüz için Cilt Bakım Kremi: Sivilce tedavisi gördüğüm için kurtarıcım oldu bu ürün. Yenisi bile bitmek üzere. Sanırım bundan sonra nemlendirici olarak hep bu ürünü kullanacağım.
         İpana Diş Macunu: Diş macunlarının beyazlatıcı, bilmem ne etkilerine inanmıyorum. Tek beklentim dişlerimi temizlemesi ve ağzımı ferahlatması. İndirimde ne denk gelirse onu alıyorum açıkçası. Pek iyi değildi ama idare eder.
         Neutrogena Lip Balm: Nemlendirmesi güzeldi. Spf 20 içermesi de iyiydi. Böyle güneş korumalı pek ürün bulamıyorum nedense. Yine alabilirim.
         Benim bitenlerim bunlar. Siz neler bitirdiniz?


         

Hiç yorum yok: