26 Temmuz 2016 Salı

Bitenler #33




         Merhaba;
         Yine bir bitenler ve yine ben…
         Sadece bitenler yazısı yazar oldum bloga. Çok rahatsızım bu durumdan ama değişecek bu durum. Kendime söz. yazacağım o aklımdaki yazıları.
         Neyse şimdilik şu bitenleri çıkaralım hayatımızdan.
         Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Saçlarım öyle çok dökülmez benim. Ama mevsimsel olarak bazen artabiliyor dökülmesi. Öyle bir zamanda bu şampuanı aldım ama pek bir faydasını gördüğümü söyleyemeyeceğim. Zaten ben dökülmeme çözüm olarak saçımın ucundan biraz kestiriyorum ve dökülme geçiyor. Almam herhalde bir daha.
         Schwarzkopf Gliss Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Sıvı Saç Kremi: Sadece duştan sonra saçlarımı açmak için kullanıyorum Gliss’i. Fakat bu siyah ambalajlı olanı ilk kez kullandım ve kokusundan nefret ettim. Sarı ya da turuncu olanı daha güzel kokuyor bence. Etkileri hepsinde aynı.
         She Deodorant: Kullandım, bitti. Fena değildi.
         Avon Sensuelle Parfüm: Çok severek kullandığım bir parfümdü fakat katologta göremedim. Sanırım kaldırıldı.
         Avon Göz Makyaj Temizleyici: Daha önce de bitirmiştim bundan. Severek kullanıyorum. Bir ara yeniden alabilirim.
          Diadermine Yüz Kremi: Diadermine’nin sevdiğim tek ürünü. Nemlendirmesi benim için yeterli. Kofre olarak almıştım. Elimde devamı var.
         Bioderma Gözenek Sıkılaştırıcı Krem: Küçücük bir boy olmasına rağmen birkaç gün sabah akşam kullandım ve oldukça memnun kaldım. Elimdeki nemlendiriciler bitince Bioderma’ya geçeceğim sanırım.
         Bioderma Akneli Ciltler için Nemlendirici Krem: Diğer bioderma gibi bunu da çok sevdim.
         Bioderma Miselar Solisyon: Daha önce hiç Bioderman’ın miselar suyunu kullanmamıştım. Garnier’ınkini kullanıyorum ama sanırım bu yeşil kapaklı olan Bioderma’yı da çok sevdim. Alınabilir.
         Rituel De Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı: Çoook uzun zaman önce aldığım bantlar bitti sonunda. Benim pek siyah noktam çıkmaz akne problemli bir cildim olmasına rağmen. Çıkanlar da oldukça derinde olduğundan bantlar pek işe yaramıyor genelde. Çok çeşit denemesem de bu bant fena değildi yine de. Alacağım yine ama keşke o kadar kötü kokmasa.
         Natural Tatlı Badem Yağı: Daha önce de defalarca kez bitirdiğim yağı yeniden kullanmaya başladım. Ben şampuanımı ikiye ayırıp birinin içine karıştırarak kullanıyorum.
         Sleepy Rose Garden Islak Mendil: Eskiden gül kokusunu hiç sevmeyen ben şimdi gül kokulu şeylere bayılır oldum. Bunu da o yüzden denemek istedim. Güzeldi.

         Sensitive Jenny & Willy Islak Bebek Havlusu: Nefret ettim bunlardan. Çünkü resmen güneşte kalmış plastik gibi kokuyorlar. Belki bana böylesi denk gelmiştir ama bunu bir bebeğin cildinde kullanırken düşünemiyorum. Çok kötü kokuyor. Bir de üçlü olarak satılıyor. Daha 2 tane daha var.

Hiç yorum yok: