21 Eylül 2015 Pazartesi

Soltan Hypoallergenenic Suncare Lotion

         

         Yaz kış güneş kremi kullanan biri olarak bu ürüne de yer vermek istedim blogumda.
         Türkiye’de var mı bilmiyorum ama bunu bana İrlandalı bir arkadaşım vermişti.   
         Çocuklar için olsa da 50 koruma faktörü olduğundan çok severek kullanıyorum ben. Bu arada sadece vücuduma kullanıyorum. Sorunlu bir cildim olduğundan yüzüme sadece akne tedavisinde kullanılan güneş kremlerini kullanabiliyorum.
         Kokusu klasik güneş kremi kokusu. Yapısı biraz akışkan bence. Vücudunuza sürümü kolay ve bazı güneş kremleri gibi pürüzlü bir his de bırakmıyor.
         Bu ürüne puanım 10 üzerinden 10.
         Dediğim gibi Türkiye’de satılıyor mu bilmiyorum ama bulabilirsem yeniden alırım.

         Siz kullandınız mı bu ürünü? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

2 yorum:

evintekkizimona dedi ki...

türkiyede görmedim canım bu ürünü :( seni takibe aldım bana da beklerim

Elif Ayvaz dedi ki...

ben sizi takip ediyorum zaten. :)