11 Eylül 2015 Cuma

Rosense Dudak Nemlendiricisi

         
         
         Bugün size bu kendisi küçük ama etkisi büyük dudak nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.
         Gül kokusunu çok sevmem ben. Bu yüzden de yıllardır çok güzel olduklarını duysam da Rosense ürünlerinden uzak duruyordum. Ama bu minnak ambalajlı dudak nemlendiricisini görünce dayanamadım artık.


         Ürün gül kokulu ve renksiz bir nemlendirici. İlk başlarda gül kokusu beni çok rahatsız etmiş olsa da daha sonradan alıştım.
         Nemlendirmesine gelecek olursak ve kötü, orta, iyi ve mükemmel sıralamasında iyi kategorisinde yer alır. Çok daha iyileri var çünkü. Yine de mükemmele yakın. Şimdi hakkını yemeyeyim.
         Bu ürün sayesinde güllü ürünlere karşı ön yargımı yeniyor gibiyim. Belki Rosense’nin diğer ürünlerini de denerim bir gün, kim bilir.
         Benim bu ürüne puanım 10 üzerinden 9.
         Siz bu ürünü kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?



Hiç yorum yok: