16 Eylül 2015 Çarşamba

Solante Sun Care Lotion

         

         Merhaba,
         Sizi hayatımın güneş kremiyle tanıştırayım. Kendisini bana doktorum önermişti. Şu yazımda sizlere sivilce tedavisi gördüğümden biraz bahsetmiştim. Yani 3 yıldır bu ürünü kullanıyorum demek oluyor bu. Zaten bu üçüncü kutum sanırım. Bittikçe bu ürünü alıyorum. Çünkü güneş alerjim var ve yaz kış güneş kremi kullanmam gerekiyor ki normalde de kullanmak gerek zaten. Tamam, biraz tembeliz bu konuda. Yağmurlu havada bile güneşi nereden bulacağız diyebiliyoruz ama öyle değil işte.
         Ürünün yapısı biraz yoğun bence. Kokusu yok denecek kadar az.
         Benimkisi akne için olanlarından olduğu için yüzümde yeni sivilce çıkmasını önlüyor. Akne için olanı haricinde normal ve renkli nemlendirici gibi olanını da gördüm eczanede.
         Neredeyse bir yıl gidiyor ki bu benim en çok sevdiğim yanı. Çünkü 90 tl civarındaydı en son fiyatı.
         Bu ürüne puanım 10 üzerinden 10.

         Siz bu ürünü ya da çeşitlerini kullandınız mı? Kullandıysanız memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok: