7 Mart 2015 Cumartesi

Hadi Yap Artık

         


         Merhaba bilog.
Ara ara beğendiğim ya da yeni keşfettiğim blog ya da sitelerden bahsetmeye karar verdim. İlk olarak fikrinin çok hoşuma giden bir platformdan bahsedeceğim.
İnsan sürekli kararlar alır da bir türlü yerine getiremez ya Hadi Yap Artık işte sizin o kararlarınızı gerçekleştirmeye yardım ediyor. Mesela ayda 4 kitap bitirme hedefiniz mi var. Siteye girip hedefinizi yazıyorsunuz ve bir hedef tarih belirliyorsunuz. Gerçekleştiremediğiniz takdirde ne kadar para bağışlayacağınızı belirtiyorsunuz. Eğer hedefinizi gerçekleştiremezseniz bağışladığınız para bir kuruma ya da vakfa bağış olarak gidiyor.
Hem başkalarına verdiğimiz sözleri bir şekilde tutarız da kendimize verdiğimiz sözleri tutmakta nedense zorlanırız. Bu blog sayesinde artık kendimize verdiğimiz sözleri de tutabiliyor duruma geleceğiz ne güzel. :)
Bence çok güzel bir fikir. Ben de her gün İngilizce çalışacağım diye bir hedef koymaya karar verdim kendim için.

Sizde kendiniz için bir hedef belirlemek ya da sitede yer alan güzel yazılardan okumak için Hadi Yap Artık sitesine gidebilirsiniz.

Hiç yorum yok: