3 Mart 2015 Salı

Bitenler #22

        
         Bir bitenler yazısı ile daha seninleyin bilog. 26 Ocakta Batı etabını yapmak üzere tura çıktım. 9 Şubatta turumuz bitti. Kuşadası’nda bir gece uyuyup ertesi gün hemen İstanbul’a doğru yola çıktım. Nedense böyle seyahat ederken ürün bitiremiyorum ben. Bunun sebebi de seyahat için yeni ürünler açmam sanırım. Ne geride bıraktıklarım ne de yanımda götürdüklerim bitiyor o yüzden.
         Bu sefer az ürün var yani. Hadi başlayalım.


         Avon Naturals Nar Özü ve Kamelya Yağı İçeren Şampuan: Böyle büyük ürünleri çok sevdiğimi söylemiş miydim? Daha önce de başka bir çeşidini kullanmıştım Avon’un bu şampuanlarından. Uzun süre bitiremediğim için sonlarına doğru sıkılmıştım ama performansından memnun kalmıştım yine de. Bunu da sevdim. Yarısını Doğu turunda yarısını da Batı turunda kullandım. Fiyatı da çok uygundu ve kocaman bir ürün. Elimdeki ürünler bitince ve Avon ürünleri satan birini bulursam yeniden alırım.
         Avon Naturals Papatya ve Aloe Özlü Şampuan: Yukarıdaki ürünle aynı düşüncelere sahibim bu ürün için de. Kokuları da beni rahatsız etmedi. Sanırım elimde bir ya da iki çeşidi daha var.
         Palmolive Termal Spa Duş Jeli: Sevdiğim bir ürün oldu. Sonlarına doğru içine Selin’in duş scrubunu dökmüştüm. Öyle de çok güzel oldu bence. Şu ara elimde bir sürü sabun olduğundan bir süre duş jeli almamaya karar verdim.


         Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi: Hep kullandığım saç açıcı ürünüm. Fakat bu kez farklı bir ürün kullanmaya başladım. Çünkü artık saçımın bu ürüne alışmaya başladığını düşünüyorum. Bir süre de onu deneyeyim. Memnun kalmazsam yine bu ürüne dönerim.
         Dove Original Deodorant: Doğu turuna giderken almıştım bunu. Normalde stick ürün kullanırım ama turda sprey ürünlerin daha iyi olacağını düşündüğümden bunu almıştım. Çok sık kullanmadığımdan anca bitti. Kokusu falan fena değildi. 48 saat koruma vaadi var ama hiç o kadar denemedim. Zaten dağ tepe dolaştığımızdan gün içinde de birkaç saatte bir yeniliyordum ben ne olur ne olmaz diye. Yine tur gibi uzun süreli dışarıda kalacağım zamanlarda tercih edebilirim belki.
         Zeytin Sarayı Argan Yağlı El, Yüz ve Vücut Kremi: Şirince’den aldığım setin üçüncü kremi bu. Zeytinyağlı, güllü, argan yağlı ve narlı olanı var ve en çok zeytinyağlı olan ile argan yağlının kokusunu sevdim. Şimdi narlı olanı kullanıyorum ama kokusu pek hoş değil. Batı turunda Şirince’ye de gittik tabii ki. Ben hemen o alışveriş yaptığım dükkanı bulup iki adet zeytinyağlı, iki adet de argan yağlı krem alıp çıktım. Gerçekten güzel kokuyorlar ve nemlendirmeleri de oldukça iyi. Eğer yolunuz Şirince’ye düşerse ya da bu ürünler karşınıza çıkarsa bir denemenizi tavsiye ederim.
         Benri Kuru Şampuan: Kuru şampuan furyası deli gibi esmeye başladığında ben de merakıma yenilip denemek için bu ürünü almıştım. Zaten o zaman çok fazla da çeşit yoktu. Neyse ki seyahat boyunu almışım. Çünkü kuru şampuan olayı çok bana göre değil bence. Hem kokusunu sevmedim, benim için çok ağır. Hem de saçımı sertleştirmesini sevmedim. Yani bunu kullanacağıma yarım saatte saçımı yıkayıp çıkmak daha mantıklı geliyor bana. Sevemedim yani.
         Pure’n Soft Feminine Cleansing Wipes: Bu ürünleri özellikle seyahatlerde kurtarıcı olduğunu düşünüyorum. Turist rehberliği öğrencisi olduğum için Türkiye turuna çıkmam lazımdı. Özellikle Doğu turunda doğru düzgün bir tuvalet bile bulamadığımız zamanlarımız oluyordu. O yüzden o zaman da Batı turunda da su bile bulunmayan bazı yerlerde bu ürün kurtarıcım oldu. Fiyatı da uygun.
         İsmi olmayan iki ruj: Kimbilir ne zaman alınmış isimleri silinmiş kırmızı rujlar. Atıyorum.


         Benim bitenlerim bu kadardı. Siz neler bitirdiniz? Bu ürünlerden kullandıklarınız var mı?

Hiç yorum yok: